Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Stamp-E - 13 februari 2013 19:42

ja va fan.... what doesnt kill you makes you stronger.... 


jag går inte till gymmet för att fisa.... dock så sprang jag inte så mycket som jag brukar, jag orkade helt enkelt inte, men jag tog mig igenom hela passet.... sinnes.... jag hoppas verkligen att infektionen i min kropp var väck... för annars kan jag räkna med att min kropp kommer att stänga av imorgon.... eller i natt... för så hårt som jag körde... o m f g....


jag kör dagens stats manuellt, för jag pallade helt enkelt inte ha på mig den jevla shittet på bröstkorgen....


jag sprang/tog mig fram mina 1100 kcal som maskinen visar, och typ 1500-1600 som min egen mätare brukar visa.... 


det blev en sträcka på 1 mil, 4 kilometer och 550 meter..... 


det tog idag 1 timme, 52 minuter och 14 sekunder... 


jag är väldigt nöjd... shit manhattan va man tappar på bara två veckor.... sinnes.... but i did it... håll tummarna för att min kropp tar detta på ett positivt sätt... 


tjingeling.. 

Av Stamp-E - 13 februari 2013 14:31

Blir uppringd av en regional chef för Attendo....


Blir erbjuden en tjänst som föreståndare på ett boende för ensamkommande flyktingbarn..


jag har helt rätt utbildning och erfarenhet, och de har valt ut mig genom arbetsförmedlingen, jag har en öppet profil där som alltid öppen för spännande jobb.... 


så visar det sig att boendet ligger i dalarna.... :( ;( 


funderar dock ändå allvarligt på det...  och diskuterar saken med frun.... men nä, varken hon eller jag egentligen skulle vilja röra oss så långt.... åtminstone inte för det jobbet... det ska vara något grymt sjukt jävla speciellt i så fall... o med värsta allan-ballan-lönen... då snackar jag typ 100 k i månaden.. minst... 


o jag släppte saken och ringde och talade in på snubbens svarare.... 


visst, jag hade säkert kunnat övertala frugan o barn till att vi ska göra denna grejen, men kom igen... näää... jag tror inte det hade blivit bra... men jag sa att jag är intresserad av deras organisation, och att de får väldigt gärna behålla mina uppgifter och höra av sig dom det skulle dyka upp något närmare malmö.... 

Av Stamp-E - 13 februari 2013 11:47

67,5 cm lång
8880 gram
187 iq

Av Stamp-E - 13 februari 2013 11:45

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards