Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Dagens anti-klimax

Av Stamp-E - 13 februari 2013 14:31

Blir uppringd av en regional chef för Attendo....


Blir erbjuden en tjänst som föreståndare på ett boende för ensamkommande flyktingbarn..


jag har helt rätt utbildning och erfarenhet, och de har valt ut mig genom arbetsförmedlingen, jag har en öppet profil där som alltid öppen för spännande jobb.... 


så visar det sig att boendet ligger i dalarna.... :( ;( 


funderar dock ändå allvarligt på det...  och diskuterar saken med frun.... men nä, varken hon eller jag egentligen skulle vilja röra oss så långt.... åtminstone inte för det jobbet... det ska vara något grymt sjukt jävla speciellt i så fall... o med värsta allan-ballan-lönen... då snackar jag typ 100 k i månaden.. minst... 


o jag släppte saken och ringde och talade in på snubbens svarare.... 


visst, jag hade säkert kunnat övertala frugan o barn till att vi ska göra denna grejen, men kom igen... näää... jag tror inte det hade blivit bra... men jag sa att jag är intresserad av deras organisation, och att de får väldigt gärna behålla mina uppgifter och höra av sig dom det skulle dyka upp något närmare malmö.... 

 
 
Sölvi

Sölvi

13 februari 2013 14:52

Kul att arbetsgivare hör av sej, och erbjuder en jobb! :))
Det är inte alla som upplever det!
Kramkram./Sölvi

http://kristenbloggen.blogg.se/index.html

Stamp-E

13 februari 2013 14:53

nä på så sätt är det ju nice...

men ändå....

kram

 
Kerstin

Kerstin

14 februari 2013 16:39

Shit vad kul att bli uppringd och bli erbjuden jobb!
Synd att det är så långt bort, men närmare oss =)

Hoppas det dyker upp något annat närmare snart!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

14 februari 2013 17:46

japp det är coolt....

jo det är en bit.... ja närmare fjollträsk, men va fan, det är ju ni som ska flytta him ju... :)

ja jag bad honom höra av sig i så fall

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards