Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2015

Av Stamp-E - 28 mars 2015 23:46

firade ju min alla hjärtans dag present idag (särskriver för att terra haha) med K... 


först mat på Elysse... alltså ffs.... visst.. vi kom in fort... hade bokat bort... 

och fick vår mat fort... men sen... så var servicen över... och det var FUCKING PINSAMT!!!

alltså ärligt talat... de frågade inte en enda gång om maten smakade... 

inte en enda gång om vi behövde något.... 


HALLÅ VI KÄKADE FONDUE!!! då ska man tillfrågas hela tiden.. fan... 

såserna var slut... pommesen var slut.... så vi fick till slut kalla på honom!! fattar ni?? 


sjukt.... det kostar 207 kr (utan dricka) per person... och inte en fråga om det är gott..

inte en fråga om vi behöver något.... alltså dra åt helvete, sista jävla gången det blir

något sånt där det ska ni fethaja.... 


kaffe ingår... tror ni de frågade om någon vill ha kaffe.. ?? ... tror ni någon frågade om 

efterrätt?? nä då.. vi fick tillkalla dom och fråga själva... 


sen frågade vi efter notan... efter 30 minuter... så fick K gå och säga till hovmästaren så att

de till slut kom med notan.... och då... ja då så snackar han skit om andra gäster!!!

att det var "gamlingarnas" fel för att de "inte minns" vad de beställde... geez.... 


och sen så ville jag egentligen inte ge dricks... men han stod bredvid hela tiden när

jag skulle slå in summan på den maskinen... bleeev öööverstressad... så han fick ändå

sina jävla 10% dricks.... jaja... sinnes.. men vi tog ris-och-ros-lappen och ska skicka in den.... 


sen ner till Moriskan... i god tid.. lol.. inte en enda käft där... de kom precis innan insläpp..


sen var det försenat... .VÄÄRLDENS SÄMSTA DJ... .för helvete... edallunk sööönder låtar.... 


men sen kom Lide Najs.. och det var liide najs... kul.... 


sen .. .finally... KALLE BAAH!!!!!!!!!!!!!!!


fan va fett det var... alltså riiiiktigt fett.. ni vet den där känslan när man äntligen får 

höra de man lyssnat på i sååå många år... liksom 25 år har jag lyssnat på dom... 

kanske ännu längre.. men aldrig fått chansen att höra dem live... 


ja det var ball.... mycket kul... och lyckat.... 


Av Stamp-E - 27 mars 2015 23:44


den har ju premiär imorgon så jag hittar inte ens någon trailer... men filmen hittade jag hehe... 

precis efter att den hade haft "premiär" i min videobutik tihi..... 


men öörrkkk.. nä fy fan va besvikna vi blev.. .kom igen... sämsta fakking beck vi, jag, någonsin sett.. 


nä den sög hästballe.... och inte av en lycklig häst.... 

där får de skärpa till sig till nästa rulle... 

Av Stamp-E - 27 mars 2015 06:56

blir inte bättre fan.... 


först förkyld... sen blä blä.... sen spruut spruut... sen förkyld vidare.... 

jaaj jag kan böla det är min blogg... 

klart sömn påverkar... det blir inte mycket tyvärr.... 

men när vi väl ska sova.. så vaknar O flera flera gånger per natt... varje natt.. varje natt... 

och K snarkar så hela huset skakar.... 


och ätandet är helt urspårat... la på mig 3,3 kilo till.... tot nu 133,5..(eller hur... jag vet.. sick.. )

detta skriver jag egentligen för mig själv... för att för framtida records

se vilket sepe jag var... när jag väl lyckats bryta det.... 


jaja.. nu är det helg. 


imorgon är det kalle baah och lide najs... plus fondue på elysee... (ja natalies på pers krog blev ju krasch ju)... 


o just det.. jag säger upp mig idag från soc :).... 


K och jag är överens om att även om jag så kommer vara arbetslös om några månader så är det bättre.... 

nu ska vi sikta framåt, tänka på bebisen... (Nytt och definitivt bf blir 15e september... samma dag jag ska till mediumet hahha).... 


jaja... ja o just det... vi har skrivit papper med Buzum nu.... så 1a april så blir han anställd hos oss... 

så får vi hålla tummarna för att ekonomin håller... men det får vi lita på.... 


och geez va mycket coola grejer är på gång in... 


och sen har vi anställt en snubbe som ska bygga hela vår nya webshop... det ska bli DA BOMB!... 


men spana in www.malmoteknik.se och se vad som ploppar upp :)


trevlig helg... 

Av Stamp-E - 24 mars 2015 07:38

K spydde hela söndag att och halva måndagen.... 


jag är fortfarande kass, ont i kroppen, sick kass i magen... 

hjälper ju inte om man inte får sova, dels för toabesök, dels för snarkande fru.... 

och att man gick och jobbade igår oxå...men vad gör man som egenföretagare... 


och sen var det mer bull i Es skola igår.... några äckliga jävla ungar betedde sig 

jävligt illa... så först var det svenne-banan... och sen så mordhotade den ena lilla

djävulsungen (och ja, jag hävdar fortfarande att det finns onda barn) att hennes

farbröder skulle döda E.... 


när jag hörde detta så mailade jjag först läraren och krävde polisanmälan, och därefter

rektor och vice rektorn (eller vad det nu heter) att det är deras ansvar att polisanmäla om 

sådana hot förekommer under skoltid... jag pissar på om det "bara" är barn eller inte straffmyndiga,

sånt jävla pack ska ha myndigheternas ögon på sig då dom inte är friska... 


sen så krävde jag dokumentation nästa gång det förekommer skriftliga trakasserier,

förra veckan hade de skrivit HORA (min sons namn) och HORA på skolans väggar,

då hade läraren bara tagit bort det och sen sagt till oss att det hade skrivit några

fula ord vid hans namn... det var nog liiite mer än så ... nu är det bra.... nu jävlar... 


verkställande rektor svarade ganska sent igår kväll att ja nu fick det vara bra.. 


jag tryckte hårt på att det är förbjudet med etnisk förföljelse som min son utsätts

för när han trakasseras för att han är svensk... (skåning) men ni hajar... 

slutar skriva nu innan jag skriver något dumt... men man får ju det sverige (skåne)

som man ber om... 

Av Stamp-E - 22 mars 2015 23:44

E-man ulrik och kass hela dagen igår... 


jag ulrik och överkass hela dagen idag... 


K är på g med ulrik just nu.... 


Och O hade ulrik i torsdags eller onsdags.... 


jaja sånt e livet... 


som jag alltid sagt... bättre att vara sjukk när man inte förlorar några pengar.... 


jag hoppas att må tillräckligt  bra för att gå till företaget imorgon... 

måndagar är alltid tunga som fan plus vi väntar en stor leverans med massa

kuliga grejer.... vill inte lämna buzumas ensam..... 


jaja... hörs o ses.... 

Av Stamp-E - 22 mars 2015 23:07


soft rulle... precis som vanligt.. diggar dom som fan.... beck o wallander.. översnöiga... svensk deckare

när den är som bäst... sorglig när Kurts sjukdom blir värre och värre... 

Av Stamp-E - 22 mars 2015 00:48

actionrulle med Jason Statham... typ den enda kände i hela rullen.. 



alltså helt ok action... han är ju grym när han kuras... men i övrigt.. nä.. ingen höjdarrulle.. . 

händer inte mycket..  handlar inte om så mycket som de vill att den ska göra... 

o baktanken de har med den, berättelsen, flosklerna, etc... nä de går aldrig igenom.... 


men som sagt.. en snabb kort helt ok actionrulle... lagom spännnande... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards