Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2009

Av Stamp-E - 27 februari 2009 08:47

ähh.. jag måste vara lite ärlig oxå... jag tycker det är tufft att hon har egen lägenhet i mer än det jag skrivit om.... jag tycker det är jätte-jobbigt att brottas med tankarna att där kanske är någon annan än jag där... men samtidigt så har jag insett det som du skrev oxå chetti, att det är bara att kämpa på med tilliten... för jag tänker så här: det finns väl ingen mening med att kämpa om jag ändå tror att hon träffar andra... eller hur...


så mina paranojor o ideér o misstankar o allt shit det håller jag för mig själv.. för jag vet att det bara är hjärn-spöken.. o klyschan funkar faktiskt... det blir bättre.. det är inte speciellt jobbigt längre att dessa tankar kommer, och de kommer inte så ofta längre heller.. plus att de kommer nästan alltid i samband med att jag inte mår så bra på grund av något annat... o på så sätt så har jag börjat förstå att "känslan" är inte riktig, den är en konsekvens av dåligt mående...


jag tror inte att hon träffar någon annan, jag tror inte att hon vill träffa någon annan. jag tror att det är hon o jag. jag menar, jag står själv för alla de tre punkterna... o håller man sig själv till sitt shit, så borde den andre göra det oxå... så på den punkten så tror jag faktiskt att allting bara är bra...


sen kan man vända på steken. jag är övertygad om att exakt allt det jag precis skrivit i detta inlägget, det känner K med.... så på så sätt så är det viktigt att vi fokuserar på vad som är viktigt.. ju mindre paranoid o nojig jag är, desto mindre är hon... ju mindre jag anklagar o misstänker, ju mindre gör hon....


o skulle jag ha fel.. livstid, here i come... :/


ha en bra dag o trevlig helg

Av Stamp-E - 27 februari 2009 08:42

mmmm... mmmm.... tja.. vad ska jag säga.. ang. kommentarerna så handlar allt om flytet i när jag skriver.... orkar inte redigera o hålla på.. så därför är "tanke-punkter" så efffektiva... gillar verkligen dom.. o stor bokstav.. tja... hehe... ibland så dyker den upp.. men det är inte ofta... känns så seriöst med stora bokstäver.... :) o chetti-petti... mmmm... me da hunter... nä, jag vet vad du menar.. men det har inte handlar så mycket om att inte lita på... det är bara det att jag blir totally fucked in my head av att vara ensam.... men jag fixade det helt ok igår faktiskt.. o idag o imorgon ska vi vara dag o natt... så det blir förhoppningsvis bra... jag skrev till henne i natt att när hon väl kommer till mig nu så kommer jag inte släppa henne... hehe.. "Bättre en K i handen än tio på disko" Stamp-E ordspråk..hehe... nä, skämt åsido.. men lite allvar samtidigt... jag ska se hur jag ska kunna boja henne nu i helgen.. :DDDDD japp japp.... ska knega på här o sen sticka iväg i eftermiddag o köpa elliotts present.... plus litta gott o bjuda på ikväll... bara farmor o mormor idag.... saaaar vi

Av Stamp-E - 26 februari 2009 15:55

mmm.. det var fullt upp i Stamp-E:s huvud igår... oh my god... lol.. ja det var krig där... inbördes-krig... :D lyckades jiddra lagom med k, men la ner det sen... orkade helt enkelt inte... så jag bjöd in ett gäng vänner, spelade poker till typ runt tolv, rastade hunden, o satte mig vid datorn... mmm... fixar ju inte riktigt det där med sömn utan henne.. så jag rökte o surfade.. sen vid halv två så började jag sms-jiddra lite med henne, men la ner det oxå faktiskt.. (otroligt Stamp-E... ) ja faktiskt.... jag la faktiskt ner det... så jag lyckades däcka strax efter två... o väcktes av ett sms strax efter tre vid halv fyra kanske... det var från K.... o hon skrev att hon ville bara säga att hon älskade mig, och bad om ursäkt om hon väckte mig.. o vad gjorde Stamp-E.. försökte börja jiddra igen.. lol.. men.. än en gång.. jag la fan ner det nu oxå... skrev att vi får lösa shittet med nätter o sömn o sånt, men jag drog inte igång något, utan visade faktiskt kärlek så bra man kan när man sovit i typ en o halv timme, o vet att man ska upp två timmar senare... nädå, jag var kärleksfull... o idag så överraskade jag henne med lunch/frukost på sängen, pasta med kebab, o sen så mös vi en stund, o så gick jag tillbaka till jobbet.... sen när hon förklarade att hon inte hade tid att äta med mig o e idag/kväll, så var jag sugen på att jiddra igen, men la ner det än en gång, eftersom det hon sa stämde, tiden är svår att få ihopa då....  o sen när hon förklarade att vi förmodligen inte kommer åka upp tillsammans till katslösa på lördag, så höll jag på att gå igång igen.. men när vi kommit överens om att vi faktiskt ändå kommer att vara på samma ställe under dagen, och tillbringa natten efter turneringen tillsammans, så chillade Stamp-E ner sig, så att vi kunde mysa o umgås en stund till... plus att hon skulle faktiskt vara snäll o ställa upp för några från klubben så att de hittar dit... eller kanske ändå köra själv.. o det är faktiskt ändå inte bestämt hur hon ska komma dit på lördag.. det är mycket möjligt att hon åker med mig ändå... o egentligen.. kom igen Stamp-E, spelar det någon större roll hur hon kommer dit? egentligen? nja, lite ok, det gör det... men fuck it... vi arbetar ju på att få tillbaka tillit, då ska det inte spela någon roll what so ever.. så e det faktiskt ju....  så det är ändå hyfsat ok just nu.. visst, jag tycker att det är jobbigt att hon ska jobba ikväll igen, men jag ska försöka göra mitt absoluta bästa för att inte jiddra.. för det blir faninte bättre.. o jag mår fan ta mig inte bättre av att jiddra, vad jag än försöker övertala mig själv... mmmm... skönt o tömma av sig lite... o det makes sense för mig på ett märkligt sätt..


men jag förstår varför så många röstar på att jag är störd, när jag till och med själv tycker det när jag läser mina inlägg... haha.. :DDDDDD


må väl alla... all in

Av Stamp-E - 25 februari 2009 10:22

hej hej... fantastisk låt den där... sätt på o verkligen lyssna på texten... sen fundera hur du kan tänka efter i ditt liv... var har du dina fördomar, dina förutfattade meningar... var stänger du dörren om ditt inre, ditt privata, ditt liv....


i övrigt så är läget så där... funderar hur jag ska ta mig igenom denna kvällen... :/ funderar på att försöka be min syster att passa den lille prinsen, ta med honom på loppis, ha honom över dagen imorgon, så att jag kommer iväg på något ikväll.. orkar inte sitta hemma.. vill bara fly, komma iväg, andas lite..  blir helt bananas där hemma... jaja.. klockan är bara halv elva.. det kan hända mycket.. kanske k hör av sig med ändrade planer... men just nu så får jag ändå försöka fokusera på att det blir bara jag ikväll.. visst, jag har vänner som kan komma över, men de kan tyvärr inte dämpa känslan i mitt inre.. det kan tyvärr bara k just nu.... o hon tycker väl inte det är så kul.. men vad ska jag göra.. det är ju så jag känner.. hon är mitt heroin, min luft, mitt liv... utan henne känner jag min halv, tom, sönder... jag kallar det kärlek, hon ser det som lite sjukt... tja.. är inte kärlek jävligt sjukt? det fuckar ju en helt.. kolla bara vad folk har gjort och gör för kärleken... finns ingen logik i kärlek.... svinbra när man har det, helt fucked up utan... jaja... fuck it... det blir nog bra detta.... annars så är ekonomin oxå totally fucked... jag har utgifter som går över 700:- mer än vad jag får in i lön.. får ta från de pengar jag lånat tidigare.... o inte ens bensin o fick-pengar är inräknade.. jaja.. jag överlever denna månaden oxå.. kan inte ta ut ångesten för nästa månad redan... men men.. det blir säkert bra det med... c ya

Av Stamp-E - 24 februari 2009 12:03

fan.. var på familjerådgivningen igår... det var ett helt ok besök.. lite drygt från början men det blev bättre sen.. vi fick "läxa" igen.. denna gången består läxan för mig i att inte jaga k hela tiden, och k:s läxa är att hon måste överraska mig på något sätt.... kämpade med det igår, fick en vän att säga till mig varje gång jag ville messa henne, så jag skickade inget faktiskt förrän hon skickade... känns så jävla sjukt så det finns inte... ska väl kunna skicka när fan jag vill o känner för det.. men men.. ska pröva i alla fall.. ska se om hon uppfyller sin del oxå...  men idag så suger det redan röv fett.... fan... hon är hemma från jobb igen.. jag ville komma förbi o hälsa på, men hon var inte intresserad av det... suger fett.. sen ska hon jobba ikväll, och hon var så snabb o fixa det som vi egentligen skulle fixa imorgon tillsammans, bara för att hon ska kunna träffa sina kompisar o göra något som hon inte ens visste, eller inte berättade för mig i alla fall... o jag ska bara hålla käften o säga vad trevligt att du väljer att umgås med dem istället för din familj... för sen ska hon jobba torsdag kväll igen.. o hon ska jobba hela lördagen oxå... så då kanske vi ses en stund fredag o har kalaset på söndag.. ja sen ska ju hon o elliott hem till henne på söndag o sen så ska ju jag låta dom vara ifred igen... fan vad allt detta suger... jag kommer fan aldrig fixa det... känns så jävla mörkt o meningslöst.. inte att hon ska vara med sina vänner, det fattar jag med, och det ska hon så klart vara, men när hon jobbar måndag tisdag torsdag lördag o vi har kalas på söndagen, då ska man väl försöka umgås med sin familj när man kan ju.. känns så jävla fel bara... o jag försöker säga detta till henne men då blir det bara bråk o skit o det blir att det är bara jag som vill vara med henne, hon ska aldrig få göra något, hon ska aldrig få vara med sina vänner.. alltså det är så det låter när hon sen drar upp det...  allt blir så fucking fel bara...... fan... jag ska väl inte behöva känna tacksamhet när min egen tjej väljer att vara med sin familj.. det är ju sjukt fucked up!... hej...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards