Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under mars 2016

Av Stamp-E - 28 mars 2016 16:09

Av Stamp-E - 27 mars 2016 00:17

fan, K fick mig övertalad att äntligen se En underbar jävla jul...



alltså kom igen... ärligt talat... vilket jävla skit... för fan.... o så jävla hypad.... "bättre än Tomten är far till alla barnen"... "bästa julfilmen på åratal" bla bla bla... 


som en bekant hade sagt... ett jävla runk.... (hur han nu kan använda det som en negativ term, det är ju för fan inget negativt hahahahahhaa) 


nä tvi fan.... deppig, tung jävla rulle, man satt bara och skämdes hela tiden för de olika personerna.... 

det var liksom inte ens överdrivet, det var som standard-människor hade reagerat i olika situationer... 


nä tack... örk... 

Av Stamp-E - 25 mars 2016 10:16

helt död... jobbade till runt 2-3 i natt.. fick ju in en ny laddning och det är viktigt att få ut produkterna... en hel del kvar men det är bara att köra på :) Strax under 5000 artiklar i vårt sortiment nu hehe... 


skrev kontrakt igår på 390 kvm :) riktigt najsiga lokaler... med stor uteyta... så vi kan ha egen container,

uteplats, köra in våra bilar etc... vi kan ta hela pallar rätt in i lokalen... ja riktigt nice... mysigt ställe..

sjukt bra hyra... 


hehe tänker ni, ska han inte kvida om vikten, maten etc...  men nä.... 

jag återkommer när jag tagit ett beslut..... resten är bara plågsamt tjateri bla bla bla... 


japp japp.. nu ska vi göra oss i ordning och dra på marknad i skurup... tjingeling och 

trevlig helg och glad påsk och whatever.... 

Av Stamp-E - 21 mars 2016 00:23

Tjuvheder



alltså... jag är inte objektiv i frågan då jag har en känslomässig/känsloladdad anknytning till filmen, handlingen, livet, känslorna, upplevelserna etc.... o andra sidan så kan jag ge den en annan betygsättning än vad kanske någon annan kan göra.... detta är en "äkta" film.... den är tung... jävligt tung... inte för tung... och dom har inte fokuserat på drogerna, användandet, etc... utan här är det fokus på människorna, deras liv, kamp, vardag.... 

den är smutsig men smutsig på ett vackert sätt.. ett transparant sätt... den är ren på samma sätt... det är svårt att förklara... jag tror ni förstår när ni ser den.. det är inget hitte-po... det är bara så det är... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards