Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juni 2013

Av Stamp-E - 30 juni 2013 21:09

 

Av Stamp-E - 30 juni 2013 02:24

har sett The Call



alltså en helt fantastisk rulle... alltså shit ja... en sån rulle där jag flera gånger under filmen var tvungen att ställa mig upp av ren spänning, det gick bara inte att sitta ner... vi satt och hejade och hoppade och ropade och skrek och riktigt levde oss in.... riktigt bra manus, bra skådespelare, bra inlevelse, sjukt spännande ja allt... en riktig fullpoängare.... 

till ungefär sista minuten... då hela jävla filmen bara får en annan vändning.. och plötsligt slutar.. och lämnar dig med en mycket märklig och bisarr känsla... en känsla som faktiskt förstör hela den andra braiga känslan man hade av en riktigt fet film.... 


sååå... tja... lol... se skiten så förstår ni.... 

Av Stamp-E - 29 juni 2013 20:42

Av Stamp-E - 28 juni 2013 17:35

fy fan va jag flög fram... kändes så i allla fall... helt underbar känsla.... 

den här när man liksom bara flyter fram.... alltså det är tungt, jag svettas, jag blir trött, men jag fortsätter ändå springa.... 

visst, mot slutet så gick jag lite mer, men hey, då hade jag tagit mig fram över 12-13 kilometer... 


anyway.... det gick bra som fan idag... hade coachen med mig.. sprang en helt ny runda... 


det blev i alla fall 15020 meter :) inte så illa pinkat... 


med stretching och hiss, glömde stänga av den, så tog detta en timme och 55 minuter.. 


och förbränning.. jo jag tackar... 1880 kalorier förbrända.. gött.. 


nu sitter jag och väntar på dagens middag.. .det blir familjetallrik från falafel nr 1... kebab och falafel och pommes och vitlökssås... finfint... 


 

Av Stamp-E - 28 juni 2013 13:14


o ja, jag är världens bästa..... jag får tycka det, jag tycker det!


från tung narkoman, grovt kriminell och storrökare samt kraftigt överviktig till ansvarsfull och ansvarstagande medborgare och pappa till 2 små grabbar som inte saknar jack shit i livet....  gift med en fru som jag inte kan uppskatta nog, tränar som en jag vet inte vad, mer beslutsam än en tax.... 


ähhh .... fakk it... jag har inget att bevisa! men det är ganska kul att ge en själv props ibland, man ska inte glömma att man får lov att tycka man är duktig, att man gör bra grejer, och det är ok att fucka upp det ibland, bara man tar tag i saker och ting så att man inte gör om det.

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards