Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2013

Av Stamp-E - 1 februari 2013 15:11

börjar sätta sig i halsen nu.... och det känns som en märklig slang som går mellan hals och mitt öra, som typ ett tjockt band, svårt att förklara... inte så att det gör ont, snarare att det spänner, nästan som man har en öronpropp i, en liten en, och den går i ett snöre inuti halsen.... 


i halsen börjar det dock kännas bull... fan... 


samtidigt, detta jobb är så sjukt krävande, tar totalt musten ur en, så om man inte sover mer än jag gör, så klarar man det helt enkelt inte.... rent fysiskt alltså.. psykiskt gav jag upp för länge sen ... hahahahahhahahahhaha


nä det ser ut som om jag får ta en veckas träningspaus faktiskt.. för ska jag inte träna idag, ja då jävlar ska jag inte träna måndag o onsdag heller.. för då måste jag vila... för just nu känns det precis som groundhog day.... liksom jag satt så här förra fredagen... bestämde mig för att skippa träningen för att jag var snorig, ont i hals och besvär i örat... sen känner jag mig så där, tränar måndag och onsdag och se på fan, nu sitter jag fan ta mig här igen... exakt samma shit som förra fredagen... 


o jag måste bara vara frisk när det är operation... jag bara måste... 


ni som inte känner mig, eller bara känner mig lite grann, kan tycka att jag är lite löjlig, lite patetisk, som håller på o velar och wajnar så här.... men ser ni, detta är min verklighet... detta våldtar min hjärna och sinne.... 


varför tror ni att när jag fann drogerna valde att leva med dem i så lång tid, trots att jag levde i rännstenen och bara ville dö...... för de gav mig befrielse, de gav mig lugn, stillade min hjärna, gav mig något annat att tänka på (när nästa pengar, mer grejer, akta bängen, etc etc).... 


alltså när jag mår bra, när livet är bra, då är jag superklar på hur jag hanterar vardagen.... jag har bra koll på min beroendesjukdom, jag vet hur jag ska hantera min vardag, och jag är väldigt vaken. Detta ser jag fram för allt på hur jag hanterat min träning, min mat och min rökning .. alltså hur jag lagt upp en plan, tagit ett beslut och sedan genomfört det... detsamma gjorde jag med drogerna när jag väl förstod hur jag skulle göra, vad jag var tvungen att göra för att klara av det...


men när jag är sjuk, då är det precis som om allt sunt förnuft bara försvinner... o jag försöker hålla mig kvar i det som jag lärt mig, träna, sköta maten, etc, ni förstår.... men när jag då inte ens kan göra det.... då börjar demonen i mig härja.... nu är iofs inte droger mitt första val längre, min omgivning/familj behöver inte oroa sig att jag ska börja missbruka/ta något bara för att allt skiter sig, för det gör jag inte, men nu är det maten som spökar..... 


ähh va rörigt detta blev.. whatever, detta är min blogg, mitt liv, jag skriver för min skull.... 


jag bjuder på ett klipp som visar hur det såg ut, och där jag inte vill vara igen.... för ska vi vara ärliga, det ger inte ett skit... SAY NO TO DRUGS!!!



CHOOSE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Stamp-E - 1 februari 2013 09:13

är nära ett beslut om en veckas träningsuppehåll nu när jag precis för hundrade gången idag snutit ut en härlig gul-grön massa ur min näsa (picture it haha) och samtidigt som jag snyter mig så skjuter pilar i min panna... (ja jag vet, snor i bihålorna).... 


lutar åt ett beslut... 

Av Stamp-E - 1 februari 2013 07:27

vikt imorse 90,8 kilo... .upp 1,1... 


men det bekymrar mig inte... för kroppen är inte som den ska..  o då stämmer ingenting... så sånt hänger jag mig inte upp på.... (plus att jag är nöjd oavsett hehe)


nej det som bekymrar mig just nu är min hälsa... eller bekymrar och bekymrar, jag funderar på den... 

mitt snörvel vägrar lämna systemet.... o jag känner mig allmänt hängig.... 

o det spökar som fan i mitt huvud.... det lustiga är att det spökar på "fel håll".... 

haha.. jag ska försöka förklara... alltså.... jag relaterar till min träning.... för många så kanske dessa känningarna säger att nej nu ska du nog inte träna... medans dessa säger till mig: häng med nu... att signalerna är den luriga i mig som försöker lura mig till att inte gå o träna och därför ska jag gå o träna (jävla beroendeproblematik, knullar min hjärna totalt)


ähh jag vet inte... jag sover liksom aldrig mer än högst kanske 5 timmar per natt.... jag har ett jobb som känns som 20 på auschwitz med fritzl som pappa..... 

men frågan är om detta hade påverkat mig fysiskt på det sättet... visst, man återhämtar sig inte lika bra, men ändå.... 


jag sket ju i att träna i fredags för att jag inte var bra.... men sen har jag gått o tränat både måndag och onsdag i denna veckan fastän jag inte känt mig speciellt bra... det har känts bra som fan efteråt, men sen har det släppt.. o det är klart att det känns bra när endorfinerna kickar järnet i kroppen.... 


jag brukar ju säga att ähh jag får se i eftermiddag.... men då vet jag hur det blir, fastän jag inte känner mig helt bra så går jag ändå o tränar för att "jag inte får vara dålig" (både fysiskt och personligt gällande disciplinen rörande träningen).... (jävla mamma, du har förstört mig haha... obs ironi)


ähh jag får se... jag funderar ju mycket på operationen som är om mindre än 5 veckor.. då måste jag verkligen vara i bra form, vill liksom inte opereras halvkass..... samtidigt så måste jag vara på så fysisk topp som möjligt det bara går inför operationen.... 


jag har en semiplan om att helt enkelt tvinga mig att inte träna på en hel vecka.... att inte känna efter, att inte tycka att ähh idag så mår jag ändå bra, utan bara helt enkelt inte träna på en hel vecka oavsett hur jag mår eller inte mår.... jag tror att det hade varit det bästa... o samtidigt försöka lägga mig så att jag åtminstone får sova 6 timmar per natt..... mmm.... 


skulle jag göra så, och bli bra, så har jag 11 pass på mig att träna innan operationen.... mmm.. jaja jag får se under dagen... 


trevlig helg om vi inte hörs


MVH Stamp-E

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards