Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Stamp-E - 9 maj 2020 23:44


Joel "jag lämnar usa omgående om Trump vinner valet" Kinnaman (nä han gjorde givetvis inte det lilla sojapojken)


Anywho... Tja... va ska jag säga.. jag hade lätt kunnat ta detta manuset och göra den sick riktigt jävla fet... jag tänker mig Al Pacino och Robert De Niro i huvudrollerna där Al Pacino spelar snuten och Robert De Niro golaren... hehe ja de har gjort feta duos förr och hade gjort det igen... ähh Joel gör en ok roll, de andra oxå... men manuset är lite för tamt, lite för fördummande, lite för tillgjort, för överdrivet, lite väl ihåligt, lite väl mycket snott från alla möjliga rullar, och lite för mycket uppbyggnad och väldigt liten huvudstory med ett otroligt abrupt slut som lämnade alldedes för mycket frågetecken och tomhet hos tittaren... (fan jag borde jävlar i det bli en recensent på riktigt, typ kallas Den Brutalt Ärlige Recensenten) 


tjingelingedingeinge

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards