Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 maj 2020

Av Stamp-E - 2 maj 2020 23:24


schysst rulle... den börjar där den unge snubben Jah döms till livstids fängelse, och filmen handlar om hur han har präglats från födseln och till nutid av sin sociala miljö. Intressant och ganska tung rulle men samtidigt en känsla av att det aldrig är för sent att förändra sig.

Av Stamp-E - 2 maj 2020 19:12

riktigt riktigt snöigt var det.. jävlar vilket rum...


det heter Zombie Lab. Scenariot är att man är i ett lab, man har en timme på sig att hitta botemedlet annars så tar sig zombiesarna in och dödar en. och jesus va bajsenödig man är. man ser zombiesarna runt om utanför i rummet där man är inlåst, dom hörs morrande och skorrande och growlande oavbrutet, det bankas och dras i dörren in till rummet så att vi stog och skrek som små flickor, det var sick spännande musik hela tiden. 


Alltså det kändes så verkligen så att jag på riktigt x antal gånger gick in i stridsställning med höjda nävar och böjda knän mot dörren och liknande när det hördes ljud och bankades och drogs i dörren och sånt, och jag fruktade verkligen för mitt liv när jag såg klockan räkna ner tills dom skulle ta sig in i rummet, jag letade efter vapen att försvara mig med, jag barrikerade dörren med en stol där inne, hahah, jajaj det var sick fett haha, pulsen var sjukt hög :D 


Det var fakking blod och sånt shit överallt hehe, nä det var riktigt snyggt gjort, jävligt spännande, riktigt svårt så vi fick be om ledtrådar ett par gånger men hellre det än att man inte klarar det, och de var så snälla så eftersom vi var riktigt nära när tiden höll på att ta slut så fick vi 5 minuter extra och klarade det med 1 minut kvar... 


Jag bjuder på ett gäng bilder från idag samt en liten videosnutt, jag ville helt enkelt inte, av respekt för företaget och andra som ska göra rummet, avslöja speciellt mycket genom videon utan jag ville mest att ni skulle få höra stönanden och growlanden som zombiesarna gjorde oavbrutet utanför.


                                         


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards