Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Stamp-E - 10 oktober 2014 23:31

precis sett första avsnittet av The American Horror Story : Freakshow...



O M G sååååååååååååååååååååååååå fet!!!! löööööv it.... 


man blir verkligen inte besviken... riktigt riktigt fet... ja det blir nog en grym säsong.... 


o på måndag säsong fem av The Walking Dead.... mmmmmm 

Av Stamp-E - 10 oktober 2014 09:04

betalade precis en "lagom" stor order.. 


FFS.... vi gjorde en nästan 3 ggr så stor order som vår absolut största tidigare.. 


pyntade precis ungefär 125 k till vår leverantör.... japp... 125000.... hehe.. 


och tänk på att vi började med en budget på 50 000 för ett år sedan... 


nästa månad blir den inte mindre.. för då ska vi handla för julen... ja jävlar i det 

vad vi ska ha lager i jul.... vi misstänker att vi kan sälja för en miljon i december... 

men vi får se... 


men om vi säger så här... det går inte på fel håll haha... vi säljer nog för runt 450000 i oktober månad... ja om inte mer... vi får se när månaden är slut.. och hur fort vår leverantör får vår order till oss... 


japp men det är roligt... visst, det är en "del" jobb... men det är roligt... 


och det ska ju ge mig min framtid.... efter tjänstledigheten så ska det bli skönt (om jag nu följer min plan) att återgå till jobb men att ha en anställd (eller två) som tjänar kosingen till mig hehe.... 


men nej.. jag är inte miljonär än.... och farbror staten tar SINNESJUKT mycket i skatt.... men men.. vår plan är att ombilda det till aktiebolag... då kan vi, jag, ta ut en lön och sen tar vi ut resten av överskottet i aktie-utdelning, då betalar vi mycket mycket mindre i skatt... vi får se.... va fan, det är kul att betala skatt.... .. eller.. kanske inte... men det behövs.... lite... kanske... eller.. nä fan, jag saknar M vid makten redan haha.... 


trevlig helg

Av Stamp-E - 10 oktober 2014 08:39

vikt 110,3... ner 0,8 kilo... frustrerande först, men sen, ffs, det är fan svin-mycket... jag svälter ju inte mig, jag äter precis som man ska.... 


sen är det ju så klart så att kroppen lägger på sig en jävla massa snabbt som inte går snabbt att bli av med... det är straffet.... (åtminstone om man äter som jag gör när man ÄTER hehe)


p.s la en order på 752 kr hos www.usagodis.se igår förmiddag, och den är nu på väg till mitt ombud hehe.. så jag ska trycka järnet i huet imorgon hehe... .bjuder kanske på några bilder på det goda jag köpt... 


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards