Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Stamp-E - 13 oktober 2014 21:57

Har sett avsnitt ett av säsong fem av The Walking Dead...



alltså SHIT MANHATTAN så jävla köttigt.... geez som dom gick loss.... 


det bäddar för en grym säsong hehe.... 

Av Stamp-E - 13 oktober 2014 08:29

ont i armen.. har haft det i typ två månader, började vid armbågen, det var då jag pausade med styrketräningen... sen har det bara blivit värre, det strålar ner i fingrarna... men det gör inte ont när jag bär.. utan det bara strålar... frugan misstänker tennisarmbåge... lustigt, jag har fan inte spelat tennis på länge.. :P 

skämt åsido.. jag har köpt voltaren-gel, ska testa en "kur" som det står på förpackningen i upp till 14 dagar, smörja morgon och kväll. blir det inte bättre så får jag snacka med fabboj dåktårn o se om jag kan få något shit som fixar detta... kan ju inte bli klydd med armen, jag ska fan jobba med packning hela dagarna snart ffs... 


sen har jag fan blivit förkyld igen lol... jaja.. inget att göra åt saken.. det började med den lille pluppen... att han fick förmodligen något från dagis.. sen har jag haft massas klienter som varit kassa.. sen har K varit lite kass.... så det kom väl som ett brev på posten.. men det är ok.. bara att snörvla sig igenom det.... jag bara väntar på nästa tillfälle att vaccinera sig mot influensa (glöm inte påminna mig kära mor hehe)


jaja ja jag ska inte kvida... det är ok... har inte hört något om tjänstledigheten än, det har nu gått över 3 veckor, chefen säger hon inte fått besked från HR än.... men det ska inte vara några problem om man ser till lagen... bara surt att dom kommer fan inte hinna ge mig det till 1a december (precis som dom hade gjort det ändå lol)


japp japp.. nä nu jubbar vi po, det är ju måndag peeps!

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards