Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Stamp-E - 18 oktober 2010 10:17

fredag... chilll chill.. lirade lite spel med p.....


lördag... källar-rensnings-time.... wowa säger jag bara... där åkte typ hela mitt förflutna... men det var dags... shit manhattan.... haha..... stackars soprum.... hahha.... check dizz out....


    


haha.... ja men va fan skulle vi göra.... vi sopsorterade dessutom! :D :D typ... hehe... sen på kvällen så blev det käk tillsammans med j, p, p, o k.... plus vi tre i familjen... sen lirade vi spel o softade....


söndag.... flytte-tajm.. del ett.. så klart så kom vi inte igång förräns alldeles för sent.... men nästa söndag när huvud-flytten ska gå så är det 08.00 som gäller .... anyway... vi fick i alla fall iväg allt som var planerat... redan vid första lådan böjde jag mig ner... lyfte så klart helt fel.. och PANG.... motherfucker.... jesus.... PAIN!!!!!!!! men det fanns inget att göra .... det var bara o slita vidare....


sen på kvällen blev det pizza o shoppa på ica maxi.....


måndag morgon... vaknar.... helt paj.... rullar ur sängen typ... kryper fram till badrummet.. ipren o alvedon.... sängen igen... vid nio måste jag bara upp o till jobb... då sitter e-man vid datorn.. o har slukat allt som k tog fram i natt men somhon aldrig åt... en stor påse fruxo, en stor påse apor, två choklad.... haha.... han såg så nöjd ut...o när jag frågade om han ätit mammas godis, så svarar han : japp, jag har ätit allt! haha... vilken terrorist... men k får skyllla sig själv... hon vet detta sen innan....


japp japp... dags o halta tillbaka till jobb.. haj haj

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards