Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Stamp-E - 23 december 2008 12:08

god dam this fakking penga-snuskeri.... jesus... men det är klart.. hade jag haft massa lovor så hade jag inte klagat.. ungefär som att fula människor säger att skönheten kommer från insidan o fattiga säger hata dom rika... hehe... så är det bara...


annars så funkar det ändå... det hade lugnat ner sig så sjukt mycket så att när vi väl kom till familjerådgivningen så hade vi inte direkt något att prata om.. vi avslutade efter halva tiden, o hör o häpna, vi behövde inte pynta något..hehe.. det var nice.. två hundra är fan mycket cash... sen gick hela dagen o kvällen till att köpa några få julklappar, laga mat o flytta massor av grejer till K:s lägenhet....


jaja.. nu ska ännu en dag gå, o sen är det julafton.. men jag känner faktiskt ändå lite jul-glädje, jo det gör jag... kärlek o jul-glädje.. i alal fall just i denna stund.. hehe.. så carpe stunden.. heehh.. god jul

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards