Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Stamp-E - 2 december 2008 18:14

kom precis hem från familjerådgivningen.... det var faktiskt en riktigt bra session idag, o jag tror att K tyckte det med... diskussionen idag handlade mycket om moment 22 i relationer, eller vad man nu ska kalla det jag o katja har... om att om man verkligen förstår varandra när det kommer till mys o närhet... hur sex-inriktade männen kan vara o vice versa, och problemen som kan uppstå... o likheten sex o närhet... att båda måste finnas för att det ska fungera.. men om inte den ena fungerar så blir det svårt att få relationen att fungera på bara den ena grejen.... visst, man kan ha en ren sex-relation, men det är inte det som är fallet här.. (även om jag inte hade tackat nej till att gänga dagarna i ända... hehe.. :D...  sorry för det inlägget, but im so fucking frustrated. dock vet jag att jag inte kommer att vända mig till någon annan för sex förrän den dagen vi ömsesidigt är överens om att vi ska ge upp det som vi nu har, vad det nu än är)


o nu ska vi iväg o spela en liten liten turnering.... det blir inte så många spelare, o det är en liten insats, med lite marker o snabba blinds, men förhoppningsvis så funkar spelet o korten o mammon  är med en....


må väl, jag gör mitt bästa där...

Av Stamp-E - 2 december 2008 11:53

endast 3 år gamla.. kostade x antal tusen nya... fyllda med riktigt bad mojo. varit med om massa skit. Perfekta för dig som ändå inte riktigt tänkt satsa på din relation.... pris: 1 själ i hyfsat behåll. Kan även bytas mot ett liv i lagom renoveringsskick...


bitter? jag? :/    vad vore livet utan ironi, sarkasm o svart humor.. då hade jag tagit till repet för länge sedan....

Av Stamp-E - 2 december 2008 11:51

hehe.. så här börjar han sin dag.. sätt på videon innan du spanar in bilden ordentligt.. :D

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards