Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Stamp-E - 18 december 2008 09:53

lol.. lite lustigt det där med blogg-inlägg samma dag förra året.. så funkar det i alla fall här på bloggagratis... då kommer rubriken upp på det inlägget som du skrev denna dagen då....


idag för ett år sedan så skrev jag (än en gång) hur fakked up vår relation var... iofs var det inte så konstigt... hon sysslade med sitt smuts, o jag sysslade med mitt smuts... olika smuts på olika sätt, men det måste ju helt klart ha påverkat hur vi hanterade vissa saker.... nu när smutsen är uppe vid ytan (förhoppningsvis) så ligger den istället där o flyter.... den grumlar o smakar skit... ibland så hittar man en liten ren plätt där man kan ligga o flyta på rygg en stund, men så kommer den där smutsen in i bilden igen o det är dags o crawla för livet för att försöka komma bort från den... vi går ju på familjerådgivningen, som jag här symboliserar som en stor sån där pool-håv som man samlar in smuts med, o han (vår terapeut håven) lyckas ibland hjälpa oss att samla ihop smutsen... kanske sila den lite, ibland upptäcka att det inte var smuts utan det bara var en synvilla, men ibland så förvandlas smutsen till ren olja, olja som inte bara kladdar vattnet utan dessutom hindrar en från att andas, och gör så att man inte riktigt klarar att simma eller flyta utan man snarare dras ner under ytan....


jag vill hitta en nya plättar med rent vatten där jag kan ligga o flyta o njuta av detta lilla liv som man har här på denna planeten.... jag är bara så rädd för att vi kanske blir tvungna att helt enkelt lämna poolen för att smutsen helt tar över, och kanske leta upp en ny pool att flyta i... kanske vara pool-lös ett tag.... o jag är rädd för att när vi nu byter till varsin simhall att kanske det där med pool-byte blir mer attraktivt... :( hoppas inte det.. orkar fan inte börja om en gång till... eller gör jag???



Av Stamp-E - 18 december 2008 09:49

Jordbävning i Skåne!
 
I USA just nu så skördar orkaner massor med människoliv och lämnar
 tusentals utan hem.
 
I Mellanöstern så inträffar sk "mud slides", när marken
 plötsligt börjar glida och drar med sig allt i dess väg.
 
Sydamerika har haft otaliga översvämningar detta år och 100 tals
 människor har fått sätta livet till.
 
Men vi ska inte tro att vi inte kan drabbas av dessa fruktansvärda
 naturkrafter, bara för att vi bor i Norden.
 
Den här bilden är tagen i Skåne i dag och visar att vi inte ska ta
 saker och ting för självklara i livet. Katastrofer kan inträffa var som
 helst, när du minst anar det!

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards