Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Stamp-E - 17 december 2008 08:46

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.. fuck.. helvete.. shit.. hade skrivit ett ööööööööööver-långt inlägg om hur jag mår o varför o massa sånt shit, o så bara försvann sidan.. jag stängde inte ner den, det hängde inte sig, den bara försvann.. fuck så bull. helvete oxå... fan va sne o ledsen jag blir... hela mitt hjärta helt öppet o så blir det så här... shit.. FAN...


jag orkar fan inte skriva allt än en gång.. det handlade om mina paranojor mot en viss person i K:s närhet.... trigger-ord o händelser o sånt.. fan. oxå... fan.. fan va ledsen jag blev nu... för jag ville verkligen titta på hur jag tänkte o skrivit o sånt... :( ´:(


eller jo.. jag måste skriva.. fan... fuck it...


jag blev jävligt arg, rädd o ledsen när katja kom hem i natt o sa att hon skulle ta ledigt resten av veckan... så klart så finns förmodligen allt bara i mitt huvud, men det är svin-jobbigt ändå... o hon skulle bl.a fixa bilen o då skulle hon få hjälp av en snubbe som skulle snacka med verkstaden bredvid den killens jobb så att hon skulle få rabatt... o jag tänker direkt, ska hon få "betala" för de? vill hon kanske det.. anledningen är enkel. denna snubben har jag känt bull för länge... innan "bomben" small så kom jag på K med att både ringa o messa honom, ibland mitt i natten.. jag såg aldrig vad dom skrivit o hörde aldrig vad dom sa, men det räckte för att jag skulle känna bull.. o han brukar spela där katja jobbar extra, och folk därifrån har sagt att dom brukar vara väldigt "vänskapliga"... han har backat henne med x antal tusen till spel, och hon har fått nya däck till sin bil av honom, och gud vet vad....


och detta gör mig HELT SJUK I HUVUDET...


samtidigt så vill jag tro att det bara är i mitt huvud.. o oavsett om dom skulle ha klyddat tidigare, så finns detta inte mer... inte sedan "bomben" small.. jag tror att K faktiskt lika mycket som jag inte vill klydda mer, att vi ska försöka se om vi kan lösa detta... men det är så jävla jobbigt ändå.. samtidigt så kan jag inte lägga detta på K.. jag kan bara inte... jag hoppas o tror oxå faktiskt att hon skulle avsluta vår "relation" före klydd.. det hade jag gjort i alla fall...


jaja.. vad ska jag göra.. fuck it.. pratade precis med en "rök-kompis" här på jobb, en av socialrådgivare, ang. detta.. o att jag kan faktiskt inte göra något åt saken.. antingen så släpper jag taget, eller så skiter jag i allt...


GUD, GE MIG SINNESRO,

ATT ACCEPTERA,

DET JAG INTE KAN FÖRÄNDRA,

MOD, ATT FÖRÄNDRA DET JAG KAN

OCH FÖRSTÅND

ATT INSE SKILLNADEN


det är detta jag måste göra, exakt detta jag måste göra.. krama mig..

Av Stamp-E - 17 december 2008 01:38

ja, otroligt nog, så låste jag fan ta mig mig ute för en stund sedan... det var den där jevla wall-e:s (the dog formerly known by the name of which we no longer speak of) fel eftersom han blev lide stirrig för att vi skulle ut o hoppade o studsade o rev ner grejer o snurrade mattan o allt sånt shit... så jag lyckades helt missa o ta med nycklarna.. tror det är första gången någonsin som jag låst mig ute och förhoppningsvis den sista.  o hundarna var med mig i trappan men min tre-åriga grabb var ensam inne i lägenheten.. PANIK!!!... min sambo (snart särbo?) är o jobbar kväll på sitt extra-kneg... va fan ska man göra.. först tänkte jag banka på dörren o ringa på dörren så han vaknar för han kan öppna dörren själv.. men nja, vill jag verkligen väcka honom.. och där är ingen där.. han kanske blir svin-rädd.. får panik..o vågar inte öppna dörren.... nej... som tur var lyckades jag få tag på en som jobbar där på K jobb, så hon fick gå o hämta katja och så fick hon köra hit i full fart, ge mig hennes nycklar (så nu måste jag ändå upp i natt och öppna porten och ytterdörren) o sen snabbt gå upp igen.. men lill-prinsen sov sött fortfarande som tur var...


annars är klockan 01.41 just nu.. jag ska upp om cirkus fyra timmar... ska träffa klienter o kontaktpersoner imorgon plus ha jul-lunch med vår avdelning.. o så sitter jag uppe.. varför?... tja.. för att jag inte riktigt fixar det här med att vara själv.. har aldrig gjort, gör inte det, och tvivlar starkt på att jag någonsin kommer att klara det heller.. men hallå tänker säkert ni, du har ju hundarna och grabben.. men hallå svarar jag... dom kan inte göra något för mig så här mitt i natten.... jag bävar för hur det ska bli nu när K flyttar.... jag har fått en förfrågan från en gammal arbetskamrat om han kan bo här, men det vill jag heller inte.. för jag har heller inte något extra-rum.... det kommer att bli riktigt jävla svin-jobbigt.... man får hoppas att vi kan spendera någon natt i veckan tillsammans i alla fall, så att man får sova en hel natt i veckan i alla fall... :/


jaja.. jag kan inte bekymra mig om det just nu... jag ska strax lägga mig o så hoppag jag på att få sova typ 2 x 2 timmar.. sen får jag köra på energi-dricka imorgon ... hehe.. natti o kram från en ensammen Stamp-E


p.s så kanske jag skulle haft nycklarna... :D

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards