Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Stamp-E - 16 december 2008 08:54

fuck vad jag är på dåligt humör... kan fan inte hjällpa det... det har släppt pytte-lite när jag läst på http://www.argalappen.se/ fantastiskt när man är riktigt sne... underbart.. fucking vad världen är full av jävla idioter o man vill bara skriva lappar o skrika det till dom allihopa... ungefär som när jag kör bil.. FUCK YOU TILL ALLA ER SOM INTE VET VAD BLINKERS ÄR!!!!!!!!!!! sjukt vad folk är kassa på att använda dom.. eller använda dom rätt.. fucking jävla fucking fucks.... idiot-pack.. ställ bil-jäveln o ta bussen om du inte fixar o framföra den på bästa sätt... så jävla mycket idiot-förare det är i denna jävla stan.... fuck em all....


ouuuuuuuuhhhhhhh.... god dam it... det är massa grejer som stör mig... fan.... lamp-jäveln som plötsligt var sönder i hallen.. en fungerade lampa av åtta i köks-tak-lampan... att jag glömde min möss-jävel hemma..  att jag alltid är fucking stressad på morgonen hur jävla tidigt jag än går upp... fan... lyckades dock hålla humöret uppe för grabben tills jag satte mig i bilen.. oh boy... jag vet inte hur många "men så får man inte säga" han hann säga på den korta biten till dagmamman...


fuck it... får kämpa mig i genom denna jävla dagen oxå.. o till råga på allt har den jävla rygg-ontet kommit tillbaka... fan.. hej

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards