Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Stamp-E - 12 december 2008 14:23

faaaaaaaan.. nu lyckades jag ändå.. o med jobbe-bilen.. smask i någon jävla stolpe i parkeringshuset.. fattar det inte.. det är precis som om stolpen antingen flyttade på sig eller kastade sig på bilen... shit.... rutan går knappt upp o ner, o när jag gick ut o skulle öppna dörren igen så lossnade hela jävla dörr-handtaget... yikes.. får öppna dörren bakifrån som nån jevla pundare... så fucking surt... kul helg.. o sen ska jag in o snacka med chefen om detta på måndag morgon.. najs.. O=( .... nej usch.. men min kollega påstår att jag slipper själv-risken eftersom det var på jobb.. o vi är helförsäkrade.. men det vete fan... det får man ju verkligen hoppas... ja verkligen hoppas på det .. hej hej....


p.s julfest på jobb ikväll. är snörvlig som fan.... får se.. lite mer än tre timmar dit.. får se om jag orkar.. kanske kör på red bull-konceptet.. då brukar det hålla en stund.. d.s

Av Stamp-E - 12 december 2008 09:59

hehe.. helt underbart att höra lucia-sånger från dom små ungarna från kroksbäck (område där jag växt upp som är väldigt mångkulturellt)... hehe.. så sött.. istället för de vanliga tråkiga sångerna på svenniska.. här bröts det hej-vilt o med en sån glädje så hälften av dom var en vers före dom andra.. hehe.. så sött.. tyvärr inga bilder för där var så mycket folk o jag stod längst bak.. :(

Av Stamp-E - 12 december 2008 09:57

hehe.. men det var så grymt underbart gott med varm choklad o vispgrädde o en grym ost-o köttbulls-fullkorns-baguette igår.. smaken sitter fortfarande i.. så grymt gott för en stackars förkyld arbetare....


Ni kvinnor talar om att föda barn... :D

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards