Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under december 2008

Av Stamp-E - 9 december 2008 12:34

När K skulle fylla 26 så passade jag på att ge henne gaddning nummer 2... hehe... Denna gjordes samtidigt som jag gjorde min gaddning nummer 5. denna är oxå precis färdig-läkt och ska fyllas i...


Tatuerare: Mizta Bone

Studio: Plaza Del Stamp-E (mitt hem alltså.. hehe.. )

Av Stamp-E - 9 december 2008 12:32

Passade på att bjuda K på denna när hon var med när jag gjorde min gaddning nummer 4. Men det är ju så med tatueringsstudior som med kennlar, gå inte in där om du inte är beredd på att köpa något... :D


Tatuerare: Matte

Studio: House Of Pain

Av Stamp-E - 9 december 2008 12:28

hehe.. man får ju vara smart.. är det så att man gillar tatueringar, så kan man ju försöka få dit dom på andra människor oxå... än så länge har jag lyckats med K och min son... :D finns ju ingen bättre present än en underbar tatuering för fan... va... försök med det till den som säger att han/hon har allt... briljant jul-klapp oxå.. o har du inte råd med hela så går det bra att köpa present-kort på den summan som du har råd med... o försök sälja det present-kortet på ica... :D

Av Stamp-E - 9 december 2008 10:10

Denna talar helt för sig själv oxå. Jag tycker att världen är så full av hycklare, inklusive mig själv så klart, så att denna ordspråket är helt enkelt underbart... Alla dessa: men jag tänkte/tänkte inte, men jag menade/menade inte, jag är/gör/tänker EGENTLIGEN inte.. lol säger jag bara.. fuck you all..ta ert fucking ansvar.. ni hamnar i helvetet ändå hur ni än gör .....hahahahhahahaha


omslaget till tatueringen är en gammal pergament-rulle... så den ska se ut som den gör.. hehe


ja, jag vet, den är inte helt klar.. man måste nästan alltid fylla i vissa grejer när den läkt klart.. o den är precis färdigläkt, så det är dags.. VAR FAN ÄR DU BÖNNE.... :D


Tatuerare: Mizta Bone

Studio: Plaza Del Stamp-E (mitt hem alltså.. hehe.. )

Av Stamp-E - 9 december 2008 10:06

tja, denna talar helt för sig själv.. en hyllning till min prins, min diamant, mitt allt.. om några år ska jag sätta hans ansikte på min kropp oxå.. de säger att efter 5 års ålder blir det bäst, för då har man fått de dragen som man kommer att ha i resten av sitt liv...


o nej, det är inga problem att ha hans fyra sista på armen. Jag kan få reda på vems personnummer som helst genom att gå på skattemyndigheten eller slå på nätet, så det spelar ingen roll... dessutom ser det jävligt nice ut ju...


Tatuerare: Matte

Studio: House Of Pain

Av Stamp-E - 9 december 2008 09:59

Det är så här att jag är väldigt förstjust i elektronisk musik, och när jag såg Richie Hawtin:s alter ego Plasticman:s omslag till en skiva, så bara visste jag att jag skulle gadda denna bild. Helt underbar är den. Och efter att jag tatuerat denna så insåg jag att jag inte var ensam om idén.. lol.. har sett en del bara i malmö som har den.. men skitsammma, min är absolut fetast.. dessutom med mitt tema och med sin tvilling.. vilket för mig till att förklara siffrorna..


Det är så här att jag är oxå kraftigt faschinerad över att jag fick uppleva ett årtusende-byte.. helt fantastiskt svindlande känsla om man tänker på att det var bara andra gången sedan jesus föddes som vi gått in i ett nytt årtusende.. helt otroligt... typ första på 40-50 generationer som upplever detta.. och detta ville jag fira genom att sätta Plasticman på min arm.. jag ville dessutom visa detta genom att sätta siffrorna som jag satte.. Min första tatuering, som jag vid samma tillfälle fixade till, fick siffrorna 2000 före kristus för att visa att man gillade att dansa redan då, man dansade bara lite annorlunda... och plasticman fick siffrorna 2000 år efter kristus, eftersom det är så man dansar idag... sen om det menas att jag emellan tatueringarna är från år 0, att jag ska vara jesus, det lämnar jag till er fantasi... ;)


(men millenium-natten.. oh boy.. talk about LOOOOOOL.... )


Tatuerare: Kenneth Fong R.I.P

Studio: Tattoo

Av Stamp-E - 9 december 2008 09:52

Det är så här att anledningen till att jag gjorde denna är för att sköldpaddor är en stor passion för mig. Konstigt nog har jag inte fotat av min samling och lagt upp bilder här, men jag har ungefär mellan 400-500 sköldpaddor av olika material o grejer hemma. Hade en riktigt rödörad oxå men hon dog efter 20 år hos mig. RIP Sköldan. Hon ligger ovanpå farsans urna nu... :/ (om inte mina systrar hackat isönder resten av henne när de ska gräva ner blommor.... )


Anledningen till att den sitter där den sitter är för att under tatueringen har jag ett väldigt stort ärr. (Jevla Jonny... ;) ... ) Det går från huvudet ända ner till svansen. Håller jag armen snett eller om man drar fingrarna över den så känner man det. Hade nog gaddat den ändå men vete fan om den suttit där den sitter då.


Tatuerare : Kenneth Fong . R.I.P

Studio: Tattoo

Av Stamp-E - 9 december 2008 09:44

Denna gjorde jag när jag gjorde min första behandling. Som alla andra tuffa grabbar så tänkte jag att jag oxå var tvungen att gadda mig.. hade tänkt på att göra det länge redan då, jag var 19 bast, men inte på det sättet. Vi gjorde det med en ombyggd rakapparat med en KNAPPNÅL i .. (om ni tycker en knappnål är liten så ska ni se vanliga tatueringsnålar, dom är inte stora, men eftersom de kör ett par tusen nedslag i minuten så gör de mycket arbete ändå). smärtan från den här knappnålen var enorm.. tror inte ni kan sätta er in i det.. den var grym... o han som gjorde gaddningen körde o körde upp o ner i armen så att det var riktigt slaskigt o sårigt... dessutom slog han med jämna mellanrum med handflatan på tatueringen för att "det bedövar ju". (ja, jag var bängaloo, men hey... shoot me :D ) det gjorde så ont så att jag var tvungen att sluta innan huvudet var ifyllt.. plus att det var en stor svart prick där huvudet börjar och gubben var sne... Dagen efter vaknar jag med att armen är som ett lår, stenhårt o stort som fan.. det varar o rinner massa skit samt svart färg från gubben, o under minst en månad efteråt var armen o tatueringen helt fuckad... ja tatueringen var iofs ganska fuckad hela tiden, men den var i alla fall hyfsad läkt o jag var ju så "cool" med den ju.. hahaha...


anledningen att den ser ut som den gör nu är för att jag har gjort om den 2 gånger till efter första.. första gången rättade jag till lite av kroppen, fyllde i huvudet och satte dit siffrorna (kommer till dem sen). andra gången rättade jag till den så gott det gick samt fyllde i den igen. Tyvärr är det ju så med svart färg att efter några år så mattas färgen av och den blir lite grå. Men att fylla i den igen existerar inte, det gör nämligen mer o mer ont för varje gång eftersom det är så mycket ärr-vävnad och det gör ONT att tatuera i det!


Tatuerare: Första slakten Dennis S. Studio: Oderljunga Träningsskola :D, Rättandet till: Kenneth Fong. R.I.P Studio: Tattoo


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards