Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 9 december 2008

gaddning nummer 1

Av Stamp-E - 9 december 2008 09:44

Denna gjorde jag när jag gjorde min första behandling. Som alla andra tuffa grabbar så tänkte jag att jag oxå var tvungen att gadda mig.. hade tänkt på att göra det länge redan då, jag var 19 bast, men inte på det sättet. Vi gjorde det med en ombyggd rakapparat med en KNAPPNÅL i .. (om ni tycker en knappnål är liten så ska ni se vanliga tatueringsnålar, dom är inte stora, men eftersom de kör ett par tusen nedslag i minuten så gör de mycket arbete ändå). smärtan från den här knappnålen var enorm.. tror inte ni kan sätta er in i det.. den var grym... o han som gjorde gaddningen körde o körde upp o ner i armen så att det var riktigt slaskigt o sårigt... dessutom slog han med jämna mellanrum med handflatan på tatueringen för att "det bedövar ju". (ja, jag var bängaloo, men hey... shoot me :D ) det gjorde så ont så att jag var tvungen att sluta innan huvudet var ifyllt.. plus att det var en stor svart prick där huvudet börjar och gubben var sne... Dagen efter vaknar jag med att armen är som ett lår, stenhårt o stort som fan.. det varar o rinner massa skit samt svart färg från gubben, o under minst en månad efteråt var armen o tatueringen helt fuckad... ja tatueringen var iofs ganska fuckad hela tiden, men den var i alla fall hyfsad läkt o jag var ju så "cool" med den ju.. hahaha...


anledningen att den ser ut som den gör nu är för att jag har gjort om den 2 gånger till efter första.. första gången rättade jag till lite av kroppen, fyllde i huvudet och satte dit siffrorna (kommer till dem sen). andra gången rättade jag till den så gott det gick samt fyllde i den igen. Tyvärr är det ju så med svart färg att efter några år så mattas färgen av och den blir lite grå. Men att fylla i den igen existerar inte, det gör nämligen mer o mer ont för varje gång eftersom det är så mycket ärr-vävnad och det gör ONT att tatuera i det!


Tatuerare: Första slakten Dennis S. Studio: Oderljunga Träningsskola :D, Rättandet till: Kenneth Fong. R.I.P Studio: Tattoo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards