Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Stamp-E - 13 november 2008 18:28

hemkommen efter en lååååång dag på motorvägen... har typ bara kört bil hela dagen... 7-8 timmar bakom ratten... o snubben som vi träffade kunde knappt bli aktuell för projektet, eftersom han inte ens planerar att komma tillbaka till malmö... loool... fick i alla fall träffa två helt underbara små vovvar där på kontoret där vi var... så nice o kunna ta med sig sina små bebisar...hehe....


hemkommen så är det jidder över ingenting... hoppas det släpper.. hej hej

Av Stamp-E - 13 november 2008 07:48

morgon.... säger inte god eftersom jag är trött som ett as och känner att där är något "sjukdomsaktigt" som ligger på lur....


fuck... drömde i natt att K var ute med en kompis.. har haft denna drömmen tidigare, men inte så känslomässigt stark i drömmarna tidigare.... när klockan är 05.15 i drömmen o jag vet att discot hon skulle vara på har stängt, så försöker jag nå henne för att kolla när hon kommer hem... Då har hon fimpat luren.... o jag totalt lostar det... o vaknar.. o är så arg, så förtvivlad, så ledsen... men framförallt så arg så att jag inte vet var jag ska ta vägen.... o jag är såååå nära att bara smälla henne där hon ligger o sover, eller väcka henne o skrika på henne, eller skrika så att hon vaknar... men då slår det mig att erik, det är bara en dröm... eller mardröm rättare sagt... men jag har straffat oss bägge nog... jag orkar fan inte oxå straffa henne för vad jag drömmer... ähhhh.... fuck it... ville bara skriva av mig...


annars så är vår "relation" ytterst märklig... det är så att det är slut, förlovningen är bruten och vi ska flytta isär... men vi är ändå tillsammans fast ändå inte.... :=O mycket mycket märkligt... hehe.. o K hatar när jag säger att vi är tillsammans, jag kallar henne min tjej då o då... haha.... för vi är inte tillsammans... men eftersom vi inte ska träffa andra så säger jag det ändå... vi är inte tillsammans men ändå exclusive.... looool...


ähh.. vi får se hur det känns när vi inte bor ihop... :( bara vi kan hålla oss till löftet att vara exclusive.. för vår familje-terapeut säger att skulle vi svika varandra igen, så som läget är nu, så blir inte bara den relation som vi har totalt förstörd, utan vi förstör förmodligen, och han har väldigt rätt i det, för alla framtida relationer oxå.... dealen är att skulle vi bara på något sätt, vilket sätt som helst, få känslor lust eller vad som helst till någon annan, vare sig det är fysiskt, psykiskt, andligt eller mentalt, så ska vi säga detta till den andre INNAN något händer,,,.. oavsett vad det är.. om så bara för en flört, ett sms, msn-konversation, vad som helst.. då ska vi säga till varandra innan.. jag sa till henne att om klockan så är fem halv sex en söndag morgon o hon är ute o hon skulle känna något av allt detta, så ska hon ringa eller messa mig direkt, och jag vice versa.... för även om det skulle uppfattas som lite märkligt, så har vi avslutat det vi har tillsammans innan vi gör något... kanske kan uppfattas lite märkligt, men det skiter jag i.... jag vill fan inte vara med om något liknande igen.. förhoppningsvis så slipper vi situationen som jag precis beskrivit oxå... antingen så blir det vi eller så avslutar vi det vi har kvar redan långt innan andra människor skulle bli anledning till att det inte blir vi igen..... lol.. vet inte om någon hängt med egentligen, men jag vet vad jag menar i alla fall.. o det tror jag K gör oxå....


nu ska jag snabbt hoppa i kläderna o köra till bögeborg för att träffa en eventuell ny klient.. försök ha en bra dag, det ska jag försöka.

Kram Stamp-E

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards