Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Stamp-E - 4 november 2008 12:57

snacka om kluvet.. yin o yang, ängel o demon, hat o kärlek... o andra sidan så sägs det ju att det behövs båda sidor för att det ska bli komplett... :/

Av Stamp-E - 4 november 2008 12:55

Mumsibabba som min son säger... hehe love u prinsen

Av Stamp-E - 4 november 2008 12:54

Men svingott är det... Cafe Excel på Lorensborg... svingott...

Av Stamp-E - 4 november 2008 12:39

hej där ute i "verkligheten".... vi var ju på familjerådgivningen igår...  o det gick faktiskt bra om man kan använda det ordet... samtidigt blev vi nog båda två ännu mer förvirrade... men  ändå lugna.. kände det från K oxå.... men samtidigt så började vi förstå att vi egentligen inte gjort slut ändå.. visst, vi vet att det är slut och att förlovningen är bruten... men på något märkligt sätt har vi inte gjort slut.. vi har inte separerat.. o det kommer inte att ske automatiskt bara för att vi flyttar isär om vi nu gör det... utan det är ett beslut som vi måste ta... lol.. blev ännu mer förvirrad nu när jag såg vad jag skrivit.. hehe.. it makes no sense, and still it does???!!! fan.. så skumt att jag känner så mycket kärlek som jag gör just nu... jaja.. som vissa andra saker jag har/haft i mitt liv så måste jag lära mig att leva dag för dag i detta oxå... att ta vara på stunden.. om det är så att jag känner kärlek idag så ska jag fan stanna i den känslan.. det betyder inte att vi automatiskt är tillsammans, att vi flyttar till hus imorgon och att grabben har ett syskon om 9 månader, utan jag måste se att det betyder bara att jag känner kärlek just nu o att det får vara ok. Jag längtar fan efter att spendera kvällen med henne.. inte att ligga o hångla, inte ha massa sex (även om det skulle vara nice det med... hehe.. ) utan bara softa och se en bra film.... vi har sett på ett par dagar redan flera filmer o det har varit soft, och det har vi inte gjort på flera år i så lugn o skön stämning som vi haft det nu... dessutom har det varit bra filmer fan... Saw 5, igår lyckades jag få tag på Låt den rätte komma in och ikväll så ska vi se Burn after reading. (hehe.. tack för det internet)


jaja.. det är så som jag har det just nu i denna stunden.. vem vet vad som dyker upp i nästa ögonblick.. då kanske mörkret kommer över mig och jag bara känner hat igen.. då får jag hantera det.... men jag försöker att låta bli att frammana demonerna genom att spela upp massa scenarion i mitt huvud... jag förtjänar fan att må bra, och det gör faktiskt hon oxå, oavsett vad vi har gjort mot varandra... vi har dessutom en son som bara njuter o älskar när mamma o pappa inte bråkar o skriker... o han är vår prins, vår diamant, och han förtjänar massa kärlek och trygghet i sitt liv!


jaja.. det blir som det blir... bara för idag. kram o kärlek Stamp-E

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards