Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Stamp-E - 15 juli 2010 11:47

onsdagen flög förbi...


lilleman fick använda sina sparpengar till något nyttigt.. ja eller bra i alal fall hahaha... han fick köpa en egen tv och dvd till sitt rum.. vi behövde bara lägga till en hundring..


    


sen drog vi iväg till klagshamn.. jag tappade sugen på att bada efter lite tjafs, men dom andra badade.. när vi skulle dra så kom denna krabaten fram, och lilleman sa till mig att "fota till bloggen" haha.... sen satt helt stilla, den hoppade bara undan typ en meter när han gick fram till den.. bara satt o käkade.. men den såg lite sjuk ut faktiskt.. typ kanin-pest eller rabies.. ögonen var helt fuckade...


sen på kvällen blev det filmtajs... vi såg The Road....




 fy fan va märklig film... alltså den var bra.. men märklig som fan... man fick aldrig riktigt reda på vad som hänt... eller vad som ska hända... det var typ som det saknades en 1a och en 3a på filmen.. hmmmm.. jaja... men den var klart sevärd.. mycket intressant.. bra manus.. bra skådespeleri.. ja ajg gillade den.. sorglig lite grann.. men men.. njut o ha det

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards