Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Stamp-E - 8 januari 2012 02:29

vi började med en som ska vara en klassiker av Dario Argento gjord 1977.



italiensk film, tung och välgjord med mycket snack... den var dock alldeles för tung för en chill lördagskväll, så vi gav upp efter tjugo minuter... får spara den till en regnig söndag...


vi gav oss iställlet på Silent Scream.... även kallad The Retreat....



alltså dom som hade kommenterat filmen innan var inte nådiga.... men vi gav den en chans... o den var helt ok.. inte super.. lite Jason-wannabe... men helt ok ändå.. lite hjärndöd slakt o lite tänkande... det finns en tanke o en story i filmen... kosta gratis :D (men pinnen var ändå bäst eller hur Puckik haha)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards