Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Stamp-E - 7 juni 2012 09:15

hat för mig är kanske inte samma som hat för er... 


välj att byta ut ordet mot: trötthet, besvikelse, uppgivenhet, håglöshet, leda.. etc... ni förstår nog vad jag menar... 


dessutom är det så som jag känner idag.. vem vet hur det känns imorgon.... (tror inte att det tyvärr går på "rätt" håll, men man vet ju aldrig... )

Av Stamp-E - 7 juni 2012 08:16

det är så det känns just nu..... .


känner ett riktigt hat mot mitt arbete och arbetsplats och allt vad den innebär... 


vill inte, men jag känner så.... 


känner hur min socionom-själ bara dör... 


hur jag tappar tron på mänskligheten... 


att jag börjar ifrågasätta om detta verkligen är mitt "kall".... 


har tyckt om att gå till jobb i x antal år... 


plötsligt känner jag inte så längre... 


o det gör uppriktigt sagt ont... 


ser inget ljus i tunneln... 


ja förutom om jag skulle hitta ett annat jobb.. 


nej usch nu får jag stänga av mina känslor och jobba.... 


ha en bra dag.. 


mvh Stamp-E 


p.s vet du någon som behöver en ordentlig knegare så bara säg till... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards