Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Stamp-E - 6 juli 2012 07:20

vaknar helt färdig o kämpar mig över sängkanten.... 


drar ut vågen och ställer den på min "vägnings-plats"... (ja jag har en speciell plats jag väger mig på haha... bara så att jag vet att allt är likadant varje gång hehe)


kravlar mig upp.... ser siffrorna röra sig.... o som en blixt från klar himmel är jag klarvaken..... 


DEN STÅR PÅ 95,9!!!!!!! 


jag väger mig nog, utan att överdriva alls, mellan 30-40 gånger, höger fot först, vänster fot först, ut på kanterna, längre in... 


jo det stämmer.... den säger samma sak hela tiden.... 


jag har alltså gått ner på denna veckan 1,7 kilo.... jag hajar ingenting.... o jag har ätit som jag ska... druckit som jag ska.... jag har ätit friterade pommes flera gånger denna veckan (o när jag äter det så ÄTER jag det, inget mesande, minst 500-600 gram pommes ska det vara totalt indränkta i ketchup hehe... )


jaja, missförstå mig inte, jag är jätteglad för detta,  men blev ändå paff.... 


jag har just nu tappat 76,2 kilo sammanlagt. 


för att komma innanför den "magiska" gränsen så att sjukvården helt säkert tar emot mig så behöver jag klämma mig förbi 92,7... då är jag inne i bmi 27-landet, och kvalificerar mig för landstingets hudoperationer....


3,2 kilo... låter kanske inte så mycket, och speciellt inte när man ser hur mycket jag gått ner sista veckan, men tro mig, det är mycket... 


ni som följt min blogg ser att jag stått stilla ett tag nu, det är tufft... 

Jag känner att min kropp inte har något direkt kvar att ta av.... det är hud, skelett och muskler... 

ser skitroligt ut när jag ligger på rygg för liksom hela kroppen träder fram när huden flyter undan.... 

revbenen sticker ut, höftbenen är där, ja u get the picture.... 


men jag har varit i kontakt med företagshälsan för några veckor sedan.... och vi kom överens om att vi ska skicka in en ny remiss till hösten no matter what.... 


jag har bmi 28,95 nu.... skulle jag inte droppa mer så hoppas jag att de tar emot mig ändå.... annars får jag väl späka mig på något sätt... 

men tanke på att jag sparar runt 35000 kronor för varje operation jag kan få betald så är det värt det.... 


Sen ska det jävlar i mig byggas muskler haha..... CK, here i cooooooomee.........


japp japp trevlig helg.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards