Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Stamp-E - 24 juli 2013 20:44

haha glöm inte att jag varnade er.... 


dagens lopp... ja jävlar i det haha.... är du säker på att du vill läsa vidare???


efter typ 20 minuter... BLUBB BLUBB BLUBB..... 


hmmmm... hmmmm... nja.. säkert inte något... lägger av en redig brakskit så det smäller och smattrar som nyårsafton... 


springer lite till.... BLUBB.... hmmmm... börjar bli lite orolig... 


undermedvetet börjar jag spana efter papper.... vet inte varför, för jag mögar inte utomhus, så är det bara... 


hittar en liten svettig bit papper med jävla tejp po, och stoppar i fickan.... 


är tvungen att stanna upp, jobbigt att springa när det trycker på.... 


vilar en stund gåendes och springer vidare... 


nu BLUBBAR det på.... mmmm.. börjar bli lite panikslagen... 


kommer fram till där jag vänder in över ett fält, bakom kalkbrottet..... 

precis innan det så ligger det en växt-affär typ... fan att jag inte minns vad den heter.. 

för ett fett FUCK YOU till kärring-naroh som jobbar där... 

jag kommer in precis när de ska stänga... frågar snällt om de har en toalett man kan få låna... 

hon tittar på mig i några sekunder, (så skitnödig som jag är känns det som en evighet) och sen så bara säger hon nej.... vadå nej ditt cp-helvete... ser du inte att jag lider här... fan... det började kännas som det avsnittet i south park där kenny har stoppat upp en tampong i röven och huvudet exploderar i en kaskad av bajs.... 


men jag smajlar så klart, säger tack ändå och går ut.... 


nu säger det BLUBB BLUBB BLUBB hela tiden, det är hela havet stormar och jag vet inte vad..... 


jag ger mig in i fältet... jag kan inte alls springa nu, då hade jag sprutlackerat ner hela insidan av mina kläder, dojor, allt totalt.... jag går, spänd som en åsna med ett kvast-skaft uppkört i röven.... livrädd för att minsta överdrivna rörelse ska sätta igång en lavin av bajs..... 


möter en cyklande snubbe längs vägen i fältet, byter sida och är sjukt besvärad över detta extra steg..... 


hittar, mitt i fältet, en sån där brun pappers-servett, och stoppar den mycket tacksamt i fickan.... 

tänker högt att gud, du har tydligen en plan här alltså.... 


nu börjar det verkligen krisa... det kör bilar en bit härifrån på den vägen man byggt till bron, så det går liksom inte att gömma sig någonstans.... 


dessutom, fan, jag har mögat ute en enda gång i mitt liv, typ för över 20 år sedan.. .jag vet inte hur man gör... 


jag visualiserar framför mig hur man gör, hur jag ska sätta mig på huk, kan jag sätta mig på knäna, men det enda jag ser framför mig är hur jag totalt skiter ner hela mig själv och mina byxor, eller hur jag trillar baklänges i en pöl av bajs.... 


FUCK PANIK!!!!!!!!!!!


pä väg ut från fältet, fram till en gammal grusväg, ligger det en skum liten träddunge... perfekt för massmördare och våldtäktsmän att gömma sig, men just nu så ser jag bara en stor bajs-plats framför mig, och redan x antal meter innan jag kommer fram så tar jag av mig vätskebältet och knyter upp shortsen.... 


jag hinner runt hörnet, två steg in i dungen, där är en stor sluttning ner, där står ett träd rakt framför, (ja försök inte gud, jag vet att du hade ett finger med i spelet).... 


jag slänger upp vätskebältet i ett träd, sliter ner shortsen och boxershortsen, hukar mig ner så som jag kan tänka mig  att man gör när man är ute, håller ett hårt grepp i trädet med höger hand och SPRUUUUUUUUUUUUUUUUUT ur röven.. .haha... ja jag sa till er att ni inte skulle läsa om ni inte var beredda.... 


ja jävlar i det... helvete.... det var som att släppa lös helvetet.... haha... piss och skit sprutade vart om varannat.... men inte ett kladd eller droppe någonstans på mina kläder haha.... 


hehe... ja jag är nasty.. haha.... 


när jag vände mig om, så ska jag säga att typ hela backen och flugorna var väääldigt nöjda... 


sen var det bara att kämpa sig igenom resten av passet.... men jag behövde i alla fall inte gå på toa mer haha... så det gick i helt ok fart resten :D


sååå... nu fick ni en insyn i ett spännande pass haha.. 


vassego för chart of today.... 


 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards