Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 25 december 2007

Jul idag igen???

Av Stamp-E - 25 december 2007 09:58

tjoho tjohej... så har man överlevt ännu en julafton.. nädå, det var ok... lagom lugnt, hur otroligt det än låter när det gäller vår familj...... alla hjälpte till bra med allt, så det blev smidigt.....


idag så ska hela familjen träffas, eller tyvärr inte riktigt hela, de två äldstingarna i familjen kommer ej att närvara, men resten kommer.. vete fan hur många vi blir, kanske runt tretti pers.... det kommer förhoppningsvis bli lyckat idag, åtminstone om folket kommer att hålla sig ifrån med att dricka för mycket... tycker det är så jävla drygt när folk som man känner och vet hur de är bara förändras för att de häller i sig droger... men men, det blir säkert bra.... vi hade värsta jiddret i familjen ang. alkohol på julen förra året, så förhoppningsvis så inser de som vill dricka vad som är viktigast och håller sig ifrån att bli för onyktra.... det är bara drygt ändå, eftersom i vår egen familj har vi aldrig någonsin hällt i oss en massa alkohol på julafton/juldagen.,... visst, mamma o pappa kanske delade en öl, men lol... det var allt... så därför blir jag lite skrämd när ingifta har som tradition att kröka på dessa heliga familje-dagar... jag tror att barn kan få en märklig inställning till alkohol när man "utsätts" för det på en reguljär basis, men hey, who am i to judge.... jag vet inte.... det är som sagt bara för att jag själv växte upp utan alkohol som gjort att jag har denna inställning... det är kanske helt enkelt tvärtom ang. barnens inställning till alkohol.. dock visar all forskning tvärtom, men det finns ju forskare som säger en jevla massa oxå.... ähh.. det kommer att bli skitbra.. jag kan bara ta ansvar för min egen familj.... man får ju ta seden dit man kommer, och eftersom det inte är vi som anordnar idag så ska jag inte komma med grejer heller.. skulle det varit hemma hos oss så hade vi ju bestämt hur det skulle vara då.... o det är ju inte så att vår familj består av en massa alkisar.... inte en massa i alla fall... :D på sin höjd 4-5 stycken.. hehe... lite skämt, lite allvar...  o vi har beställt catering så det är jevligt skönt... vi käkade samma förra året och det var riktigt smarrigt.... yes yes.. nu ska jag bara jobba klart, sen ska jag hämta upp familjen o så ska vi bege oss till bonna-land.. hoppas att både vår dag och er blir lyckad.. gooo lul .. aight... peace riräjs

 
 
ingells

ingells

25 december 2007 22:21

4-5 alkisar? Ujuj, dem känner jag! Sen känner jag några andra som har andra begär =)

http://ingells.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards