Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

mmmm.. det suger....

Av Stamp-E - 20 februari 2009 11:49

chetti.. jo, men inte pansar-is... här smälter det o tinar o fryser vartannat .... ni har det alltid kallt... hehe..


ingells... jag vet jag vet jag vet... o det suger... dam it.... jag jagar o jagar o hon dansar undan o dansar undan.... fan... jag vet... jag ska bara backa o chilla.. jag vet ju att vi är tillsammans ju.... så jag behöver inte jaga egentligen.. det är bara det...


ENSAMHETEN DÖDAR MIG!!! o jag är egentligen inte ensam speciellt mycket... men de kvällar o nätter jag är det.. oh my god säger jag bara.. jag blir helt förstörd, helt fucked up.... shit... får fan söka hjälp för det..hehe.. lol... jaja.. fuck it... jag jobbar på mitt shit... vi ska till familjerådgivningen igen på måndag... så då får vi se om vi kan prata direkt om vissa saker.... yes yes.. men men.. ha en trevlig helg alla ok.. jag ska oxå försöka ha det.. kram på er

 
 
Ingela

Ingela

20 februari 2009 16:47

Jag tycker kanske du borde rannsaka dig själv lite varför du mår så dåligt över att vara själv. Ångest över vad? Tid att tänka efter? Ibland behöver man tid för att rannsaka sig själv att detta gillar jag med mig själv och detta kan jag klart förbättra. Rädslan att vara ensam är ju obefogad. Kan det vara så att du inte pallar med dina egna tankar? Ibland måste man ändå låta alla helvetes tankar ösa över en - man överlever fantastiskt nog. Men är det den gamla lusten på fel sida som pockar, så har du ju ett bra nätverk att ta till när det river o sliter i kroppen. Jag tror att du måste ta djävulen i hornen och lära dig faktiskt uppskatta att vara ensam. Det tar tid men fy fan vad det är härligt när man lärt sig hur underbart det är att vara ensam =)

http://ingells.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

20 februari 2009 21:04

Hjälper inte sällskapet av hunden? Jobbigt att inte klara av att vara ensam, jag älskar att vara ensam :-)
Om jag vet att det inte är för alltid.
Trevlig helg på dig!

http://chetti.blogg.se

 
Ingen bild

Emblisen

23 februari 2009 11:45

Du fixar det; K, nya kollegan, allt. Lovar.

 
Ingen bild

paula

24 februari 2009 17:01

du klarar det , tyvärr kan jag inte hjälpa dig för tillfället hela min värld är helvetet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards