Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

fakking sjuk igen ffs... :(

Av Stamp-E - 10 juni 2009 11:23

fan... började få känningar igår kväll... få lite ont i kroppen o kände mig yr... när jag gick sista rundan med hunden igår kväll vid typ 23 så hade jag på mig långa byxor, skjorta, tjock tröja, vinter-jackan, mössa o handskar... lol.. va fan tänkte dom som såg mig då.. o jag frös ändå! sen vid tolv ett i natt så bröt hela helvetet ut... jag hade feber-frossa, svettades floder, ont i kroppen så att jag knappt kunde röra mig.... har sovit kanske en timme i natt sammanlagt.... shit, fick byta sida på sängen i natt.. alltså jag skojar inte, det var floder i sängen, inte fuktigt, det var dyng-surt... hehe.. tappade nog tio kilo där... fick käka ipren o alvedon vid tre i natt, och en dos till vid åtta i morse, och sen till jobb ändå... fan, har fan inte råd att vara hemma.. får köra på energi-drickor o värk-tabletter....


men det suger o vara sjuk.. det är andra gången på mindre än två veckor.. o jag är fan aldrig sjuk! jag är verkligen inte det... men nu börjar nog hälsa hinna ifatt mig... jag sover skit-lite varje natt.. kroppen kommer att kollapsa, det är säkert som ett brev på posten o amen i kyrkan...


har på allvar börjat fundera över att göra vissa förändringar i mitt liv.... börja sova på fasta tider, att börja äta ordentligt alla måltider varje dag, sluta dricka energi-drickor o så småningom sluta röka.... jag ska bara tänka ut en plan färdigt hur jag ska gå till väga, sätta datum och sen är det "bara" o genomföra.... jaja, jag vet att jag klarar av det när jag väl påbörjar det... pratade/messade med en vän precis där vi diskuterade dessa sakerna... o visst, vi är överens om att det blir tufft, men som jag sa till honom, hey, kan jag ha brutit med mitt gamla liv, så klarar jag allt!!!!!


nej, nu ska jag strax hem o vila.... må väl alla.kram på er. Stamp-E

 
 
Ingela

Ingela

10 juni 2009 13:23

Det låter som en jättefantastisk förändring till det bättre av ditt liv! Ta en sak i taget. Det viktigaste är sömnen - börja med det. 6-8 timmar för att du ska kunna koncentrera dig på jobb. Har alltid sovit för lite själv... Känner av det nu, kroppen kräver mer, det märks tydligt.

Nästa steg - ta bort energidryckerna. Det är bara verkliga atlet - heltidsidrottsmän som behöver dem. VERKLIGEN! Det är något satans otyg för alla skramliga tonåring dricker dem till frukost - det står t o m en varing på en del av dem att de inte är lämpliga för barn under 14 år (på BURN tror jag).

När du kommit så långt - mat regelbundet. Piece of cake ;) Hahaha, det är så härligt att ge andra råd istället för att leva som man lär (ut)! =)

Hoppas du snart blir frisk! Kram

http://ingells.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

10 juni 2009 19:25

Tråkigt att du är sjuk! Tror absolut att det har med ditt leverne att göra.
Själv har jag ju gjort stora förändringar de senaste månaderna. Tränar 3 ggr per vecka, äter 3 frukter om dagen, äter bättre mat m.m Har hållit mig rätt frisk på senaste tiden.
Men igår drabbades jag av den underbara magsjukan, Emma och Alicia var sjuka lördag-söndag. Så de har nu smittat mig, not nice!!

Krya på oss!

http://chetti.blogg.se

 
Ingen bild

paula

11 juni 2009 11:21

många sjukdomar kan komma av att man inte sover.och är man inte utvildad så är försvarssystemet i kroppen mycket lägre, för din kropp får aldrig vila och återhämta sig.så sova är nummer 1. nr 2 är att äta. avsett vad det är, jag vet vad de andra syskon säger skit i kakor. chips godis bla bla du vet.... men det är bättre att äta det än inget alls. jag har träffat dig flera ggr på kvällarna där du inte har ätit sedan middag eller kl 5 där du inte ätit sedan frukost. jag blir själv skitsur och irriterad om jag inte får mat. ta med nåt i väskan på morronen eller GE dig tid till att handla OCH äta. sluta inte med alla grejer samtidigt det e mycket svårare. GÅ och hämta elliott någon gång och ta hunden med dig. du ska se att du tycker det är skönt. eller börja cykla till jobb. små gejer bara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards