Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

projektet suger....

Av Stamp-E - 11 juli 2011 12:18

när man är sjuk.... svepte min shake vid åtta i morse.... tog några minuter så skrek magen.... käkade en banan vid tio.... tog en liten stund så skrek magen.... käkar min bar just nu..... tar väl några minuter så skriker magen igen.... funkar fan inte när kroppens försvarsmekanismer slåss för sitt liv.....


JAG VILL ÄTA MAT, VANLIG MAT, MASSOR AV MAT..... :(


jaja fuck it.... jag fuskade igår, det räcker..... mycket möjligt att jag kanske tar en roste-macka ikväll, fullkorn givetvis, men det är allt.....


jag får väl äta mer frukt bara... o sen lasagne till middag idag... :)

 
 
kaffehörnan

kaffehörnan

11 juli 2011 17:14

Hej hopp

Du anmälde dig i min familjetävling

Ett stort grattis till dig

Skulle du vilja skicka din adress, så skickar jag biljetten till dig
Skicka på mittbacknr12@bredband.net

Eller kan du få den personligen på marknaden, jag kommer ju surra runt där kommer ju ha reklam och gå i min kaffehörnan t tröja oramge eller rosa

I så fall kan du ju få mitt mobil nr kan vi höras av

Du väljer själv

http://www.kaffehornan.se

Stamp-E

12 juli 2011 07:50

tack så mycket. jag lägger ett mail till dig, eftersom jag inte vet när jag kommer till kivik....

 
Kerstin

Kerstin

11 juli 2011 21:35

Din stackare! Hoppas antibiotikan hjälper så att det onda släpper.

Sjyst av Pucki att ställa upp, en riktig vän =)

Ät vanlig mat denna veckan då så fortsätter du med shaksen nästa vecka. Tråkigt att du inte får träna men kropen måste vila!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 juli 2011 07:39

hej hej... jo jag känner att den hjälper redan... det gör fortfarande ont men smärtan drar sig sakta sakta tillbaka. ja pucki är helt ok (haha din jaja)

jag ska försöka att hålla hyfsad diet denna veckan ändå.... men mer frukt... kanske något extra... men aktar mig för att bara släppa tyglarna hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards