Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

så sjuuuuukt sniket....

Av Stamp-E - 6 februari 2012 09:24

shit... snart bud på att starta en anonym blogg där jag bara ska skriva massa om hur både socialtjänsten och klienterna inom socialtjänsten beter sig.. ibland kan man inte tro det är på riktigt.. men detta måste jag bara skriva av mig....


jag blir uppringd av en klient som blev avslutad hos oss i början av januari.... personen blev då överflyttad till en annan stadsdel/kommun... personen fick bistånd från oss till den 10e januari... dessutom fick personen utbetalt första delen av spädbarnsutrustningen som man får i tre delar, en före födsel - en efter o en efter 1 år ungefär.... i alla fall.. personen fick barn den 9e januari.... o lämnade oss den 10e januari....


när hon ansöker om andra delen av spädbarnsutrustningen samt kostnaden för sjukhusvistelsen i samband med födseln hos sin nya handläggare, så ger de avslag och hänvisar till oss.... va...???????????????? haha...


ärligt talat.. jag vet att man har sina budgetar, men kom igen.. är ni sinnesjuka eller.. va ville ni att personen skulle göra... tvinga sjukhuset att dra ut bebisen, snabbt skriva en handskriven räkning och rusa hit med navelsträngen flygande för att hinna ansöka innan den 10e januari.... u got to be fucking kidding me...


jag sa bara till personen att ansök du igen.. o har dom några problem, så kan du be dem ringa mig, eller be om ett skriftligt avslag så ska jag hjälpa dig att överklaga det så det stänker om det....


shit så upprörd jag blir.. jävla amatör-idioter rent ut sagt....


hoppas jag lyckades hålla detta anonymt nog haha...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards