Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

mitt projekt

Av Stamp-E - 1 juni 2012 08:00

vågen imorse prick 98... ner 1 hekto.... sammanlagt 74,1 pannor.... 


tja.. jag vet inte om jag ska vara nöjd eller inte.... 


jag har liksom tagit i extra mycket denna veckan.. tränat hårt.. skött kosten,,, till o med varit grymt snål med light-produkter, bara lite energi-dricka o bara pytte-lite läsk... 


dessutom har ju hissen varit isönder i fyra dagar i veckan.... så jag har gått upp o ner 8a våningar.... o jag menar inte typ en gång morgon o en gång kväll... nu snackar vi:


ner och upp tidigt på morgonen med en hund i famnen och en i koppel... 


sen ner till jobb.... 


sen upp efter jobb... 


sen ner med en hund i koppel o en i famnen... 


sen upp med dom igen... 


sen ner till träning eller ärenden... 


sen upp igen... 


sen ner igen med en hund på armen och en i koppel... 


o sen upp med byrackorna igen... 


ja u get the drill... 


det handlar alltså om XXXXX antal rundor upp o ner för trappor... 


O JAG BOR PÅ ÅTTONDE VÅNINGEN!!!!!!!!!

men va fan... hey.. jag har inte gått upp... o jag tror kroppen börjar bli nöjd... jag tror inte där är så jättemycket fett kvar, utan det mesta är hud..... 


dessutom, fuck vilka benmuskler jag har hehe


så nu ska jag ha helg... O EEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAA :D


ha en trevlig helg

 
 
Kerstin

Kerstin

2 juni 2012 12:22

Jag tycker ni ska begära ersättning för att hissen stått still. Ni borde för hyresreduktion. Kontakta Hyresgästföreningen!

Tack för länken om drickyoghurten! Hoppas du får komma med i kampanjen!

Sedan angående vikten så kan det vara så att du äter för lite kalorier/dag och då står vikten still. Vid "svält" så håller kroppen tillbaka fettet för att man ska kunna överleva. Vad tror du själv? Äter du för lite om dagarna?

Kramar

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

3 juni 2012 20:20

ja kanske det, om man orkar projektera...

japp den verkade god...

nej för f-n, jag äter verkligen inte för lite...
frukost, frukt, lunch, frukt, middag, o sen kanske frukt... jag ser till så att kroppen är i förbränning och har mat hela tiden...

 
Ingen bild

anna u

3 juni 2012 11:42

bra kämpat du kommer gå ner mera bara låt kroppen vänja sig vid det du gör nu

Stamp-E

3 juni 2012 20:19

hehe ja vi får väl se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards