Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

idag då....

Av Stamp-E - 12 augusti 2012 02:48

stor-turre i katts... herrejävlar... donkey-fest.... fakk it... 


på kvällen massor av gott, kort och så en jävligt rolig film... 


The Dictator



fan den var ju svinball ju.... riktigt rolig, speciellt för någon med så sjuk humor som jag har.... lööööv it.... sacha spelar på varenda en fördom typ som finns om alla sorters människor.... ja det är en höjdarrulle..... inte oscars-klass men o andra sidan är aldrig såna filmer det..... jag menar, freddy got fingered 


är nog en av de absolut bästa sjuka komiska filmer jag sett, och den har nog lagt en ordentlig grund för skådisar som sacha och andra.... men tom green är ju en okränte kungen av sick humor hehe..... (ja förutom monty python då, men det är ju en självklarhet)

 
 
Emm

Emm

12 augusti 2012 15:12

Jga såg The Dictator i fredags. Så sjukt rolig film. De spelar evrkligen på det här islamofobin som uppkom efter 11/9.

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Stamp-E

12 augusti 2012 16:59

Ja jag gillar honom som skruvad skådis... ja de nojiga amerikanarna ska jävlas med :)

 
Kerstin

Kerstin

13 augusti 2012 17:30

Riktigt rolig!

Tack för tipset om den andra filmen.

Jag tycker att Lelie Nielsen är en de stora förebilderna i denna genre.

Nej jag hade visst fel. Ingen bebbe än?! Nu får O ta och komma ut tycker jag :-)

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

13 augusti 2012 17:41

Svinball :)

Leslie nielsen e ok, eller var ok... han tappade dock allt mot slutet tycker jag.

Ingen bebbe än... :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards