Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Kaos här igen...

Av Stamp-E - 20 september 2012 13:53

Nu är dåren här igen... 


Nu har han dessutom sagt till receptionen att han tänker slå mig.. .


Jag är sååå jävla nära att gå ut och utmana idioten... .


Men jag har istället sagt till chefen att om det är sant så vill jag polisanmäla honom för hot mot tjänsteman.


Jag accepterar inget sånt shit!!!

 
 
Kerstin

Kerstin

20 september 2012 20:07

Shit vad jobbigt... Han vet inte vem han muckar med!!!

Det ska absolut anmälas. Sök andra jobb, även sådant du inte tänkt dig. Såhär kan du inte ha det!
Kanske finns något här i 08-land??? :)

Skönt att O går bra upp i vikt. S väger dubbelt så mycket haha

trevlig helg! hoppas det blir lugnare imorgon

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

21 september 2012 07:22

ja det är sick.... vi får se vad som händer... hoppas han/dom håller sig härifrån idag...

ja jag ska diskutera saken vidare med min chef på måndag, han är ledig idag...

jag letar efter andra jobb.. men det finns fan knappt något att söka.. kollar inte uppe i stockholm, borde kanske göra det... jag får isåfall en löneökning på minst 5000 spänn direkt så det är ok....

O rullar på fint :)

trevlig helg, det hoppas jag med

 
ana

ana

21 september 2012 08:58

Öh allvar,arbetsmiljön är jo under all kritik,det måste duktigt vara outhärdigt och jäkligt svårt att hålla sig proffesionell men det är ändå det bästa för att ge sig på en påtänd dåre när man har familj är nog ett xtremt bad idea

fortsätt sök sök och sök det kommer säker nått

en anmälan är nog väldigt mkt på sin plats dude
hoppas att det lugnar sig

ha en härlig helg med din fin fina familj :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

21 september 2012 09:03

mmm ja det är sinnes, men du har rätt, bättre o keep it cool...

jag letar efter jobb att söka.. finns knappt något alls.... men snart söker jag vad som helst...

ja jag ska diskutera det med min chef på måndag...

du med, trevlig helg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards