Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Tänkte jag ville dela med mig av en glädjestund från jobb (de är tyvärr inte så många)

Av Stamp-E - 13 december 2012 10:22

Fick ett mail från en av mina klienter som jag flyttat över till en annan  stadsdel. 


Ämne: Hej xxx!

 Hej xxx !
Har pratat med min nya handläggare och de verkar gå bra .
Det känns tryggt!
Jag vill bara tacka så jätte mycket för allt du gjort!
Jag har sett så många som faktiskt haft så mycket problem för att få någon stöd och hjälp från socialen , men du är väldigt engagerad och duktigt i de du gör! Att ha haft dig har varit en stor hjälp och en trygghet !

Tack så mycket !! Fortsätt hjälpa människor på de sätt du gör !

Kram !
/xxx

 

SÅ GRYMT JÄVLA GÖTT det kändes att få ett sådant... eftersom det mer eller mindre är mest gnäll och klaganden man hör... jag sliter häcken av mig för att göra mitt bästa... så det är underbart när något så här dyker upp... 

 

jag har sprungit runt och skrutit för mina kolleger hehe.. och har vidarebefordrat det till min chef och hans chef hehe... 

 

nu är det utskrivet och uppsatt på anslagstavlan för att ha att titta på de tunga dagarna... 

 
 
Ingela

Ingela

13 december 2012 11:11

Plötsligt händer det! =) det är grymt tillfredsställande för någon i vår position! =)

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

13 december 2012 11:12

Eller hur...

det är helt underbart :D

 
Kerstin

Kerstin

13 december 2012 12:01

Åh, vad härligt att få ett sådant mail! Du gjorde rätt att vidarebefodra det till cheferna :D

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

13 december 2012 12:30

japp... fick ett gött svar tillbaka från IoF-chefen oxå hehe...

 
Jonnie

Jonnie

13 december 2012 18:07

haha ja jag vet inte, men jag tror inte att jag känner henne, tror nog att jag fått ett riktigt galet fruntimmer på halsen

http://www.Alwaysfabulous.se

Stamp-E

13 december 2012 19:19

vem säger att det är en hon...... du får hålla oss uppdaterade....

 
ana

ana

13 december 2012 19:17

Inget ont utan gott :O
Skönt att få kred för det fantastiska jobb du gör!
Hoppas att du får många fler :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

13 december 2012 19:19

nej så är det jju...

ja det var riktigt najs att läsa.....

hehe jag med :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards