Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

landat...

Av Stamp-E - 19 december 2012 08:02

nu har det sjunkit in någorlunda.... 


haha.. jag ska fucking få plastikoperation(er)... betalda... gööööööötttt.... 


jag bestämde mig för igår, att antingen så tänker jag positivt, på att det kommer att gå bra och att resultatet blir lyckat, eller så tänker jag negativt, och då kan jag lika bra skita i det.... 


det är ju detta jag har velat ha... varför ska jag börja noja nu för då?


hur kul är det liksom att ha kämpat så hårt med sig själv, gjort en totalt livsomställning, gått ner 83 + pannor, men ändå ha sjok av hud hängande som stör och gör så att jag mår dåligt fysiskt, psykiskt andligt och mentalt?


HELL NO, THIS SHIT GOT TO GO!!!! 


så den 6e mars, snipp snipp bye bye "täcke".... 


tack för allt stöd, jag behöver verkligen det, är just nu ändå en rädd och orolig liten pojke.... 


kram Stamp-E

 
 
Naomi

Naomi

19 december 2012 12:54

Åhh 83 kilo, så starkt jobbat!!
Önskade jag oxå gick ner i vikt men jag gör typ ijget annat än att gå
ut på mina promenader och det hjälper inte.
Tror jag är socker beroende, eller tror...jag är det.
Önskar jag var lika stark som dig!!

http://www.naomigardner.bloggplatsen.se

Stamp-E

19 december 2012 13:04

tack så mycket, det värmer atthöra.

nej tyvärr brukar ju endast promenader inte hjälpa mycket...

sockerberoendet är en jävla demon, bara att kämpa emot, det blir lättare och lättare.

Du är lika stark!

kämpa på.

mvh Stamp-E

 
Kerstin

Kerstin

19 december 2012 14:21

Wihoo you did it bro! Jäklar vad bra kämpat!

Förstår att det är mycket känslor men huden måste bort. Det kommer kännas skönt när det läkt.

Är enn tuff kvinna, hon klarar det!

Kramar

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

19 december 2012 14:35

låt mig gissa, du trodde att den andra försvann och skrev typ en ny hehe....

tack tack.. japp så är det..

jo jag tror oxå hon klarar det... jag får ge fan i att gnälla bara :D

 
Kerstin

Kerstin

19 december 2012 14:23

wihooo bra jobbat brorsan! Du klarade det!

Förstår att det är mycket känslor men huden måste bort! Det kommer gå bra! Prata med folk som gjort samma operation och få råd, tips och peppning!!

Kramar

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

19 december 2012 14:34

tack och kram

 
ana

ana

19 december 2012 18:38

Hjärnan är en jävel på att spela oss ett spratt så du kommer säkert ha lika många känslor kring det hela som en medelålders dam under klimakteriet men det kommer att vra värt all möda när det är klart!
´
Word och respekt dude!

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

19 december 2012 19:46

mmm jag försöker tänka så med...

tack ska du ha :)

 
Ingen bild

Petra

20 december 2012 08:01

Grattis :))

Stamp-E

20 december 2012 09:35

tack tack :)

 
Ingela

Ingela

20 december 2012 09:29

Din prestation är enastående! Jag hatar också operationer och är livrädd för sånt, men som du själv säger - tänk positivt! Ditt mål är så nära! Tänk "så skönt det ska bli". En kvinna är livrädd inför en förlossning också, för smärtan och för att inte ha kontroll över sin egen kropp men det man får ut av det är så glädjande och underbart så det är värt allt svett, tårar och smärta! You can do it! Vi är med dig på resan! Kramisar syrran

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

20 december 2012 09:35

tack.

ja det ska bli fett najs när allt är läkt och jag har kommit igång med träningen igen. Då är det dags för operation nummer 2 :)

jag ska fixa det, tack för ert stöd!

kram

 
Jessica

Jessica

20 december 2012 21:17

Måste bara säga att det är riktigt riktigt bra jobbat av dig !Inte många som skulle fixa att gå ner 83 kg !
Skönt att få operation för att ta bort överskottshuden också:)!

Ha det gott!

http://missjess.bloggplatsen.se

Stamp-E

21 december 2012 07:23

tack så hemskt mycket...

nä jag börjar så sakta förstå det, har liksom tagit det lite för självklart.. men nu är det slut med det, FUCK YOU JANTELAGEN! Jag är duktig som fan :D (dessutom 84,3 idag hehe)

ja det ska bli skönt som fan.. operation nummer ett...

ha de gott..

 
Ingen bild

sölvi

20 december 2012 21:42

83 kilo??? Imponerande!!!!
Lycka till med operationen, det kommer gå skitbra!
Ha en trevlig jul med din familj! :))

Stamp-E

21 december 2012 07:19

ja nu är det 84,3... ;)

tack så hemskt mycket....

och tack, ja så tänker jag med, klart det går bra.

Du med, njut ordentligt av julen med din familj (och kissarna hehe)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards