Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

gott nytt år och god fortsättning

Av Stamp-E - 1 januari 2013 13:44

det var chill o trevligt igår... slog mig att jag inte direkt fotat jul o nyår.... svärmor har dock gjort det så jag får se om jag kan få bilderna.... men det har varit trevligt... 


nu ska det bli skönt att återgå till rutinerna.... ja jag börjar iofs inte jobba förrän den 7e, men i övrigt.... 

fast vi funderar över att börja nya året med kina/mongolian/sushi-buffe hehe... vi får se...


sen har vi slutat röka oxå... FY FAN VA FETT! ... jag är sååå tacksam över att slippa röka mer... dock jävligt orolig, för jag vet inte hur det är att leva utan cigg eller hur det känns, för jag har aldrig någonsin varit utan cigg frivilligt sedan jag började röka för 25 år sedan.... 


men jag vet att jag ska säga varje gång jag är röksugen: vad jag är tacksam över att slippa röka... 


tjingeling 

 
 
Ingen bild

Jan

1 januari 2013 19:52

Det är bra, broder, lycka till!

Stamp-E

2 januari 2013 11:46

t y bro

 
ana

ana

1 januari 2013 22:14

Läget dude ? :)

God fortsättning och önskar er framgång med att sluta röka
hoppas att du når alla dina mål och drömmar för år 2013!

later

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

2 januari 2013 11:46

tja jo det funkar... inte världens roligaste känslor i kroppen, men ska strax till gymmet och få ut litta av skiten ur systemet....

tack ska du ha, jag önskar er detsamma.

2013 is gonna rock!

 
Helena

Helena

2 januari 2013 11:50

Kämpa massor med ciggen och du fixar det:)
Det är jätte jobbigt och jag slutade röka för snart 5 år sedan och minns det som igår...jag peppade mig att inte en jävla krona till skulle giftpinnarna få utan jag gav mig själv 500 kr i månaden att göra vad jag vill för..och de har jag kvar än idag..Inte vill jag vara utan dem heller..haha...så aldrig mera en cigg för mig...jag är idag en nykter ciggerist som jag brukar säga...
Häng med i min utmaning så får du annat att tänka på och när det är som värst tränar du istället..heja heja
God fortsättning
Hea

http://hea71.bloggplatsen.se

Stamp-E

2 januari 2013 11:56

Tack Helena.

Ja jag är fast besluten att jag är nu en icke-rökare.

hehe ja jag har redan börjat lägga undan samma summa som jag la till cigg, funderar över THAILAND om typ 2 år hehe....

du är duktig du, det är rätt. jävla skit-cigg, tillför ingenting i livet mer än falska känslor.

jag ska träna loss nu... ska hålla span på din utmaning...

god fortsättning.

mvh Stamp-E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards