Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

värsta passet igår...

Av Stamp-E - 15 januari 2013 08:24

Skulle testa hur långt jag kunde springa i ett sträck igår.... 


o se på fan... jag drog hela mitt löp-pass på ett bräde.... 500 kcal... eller tja, 490, jag går de 10 första för att få inställt hastighet, vikt etc,..... 

Jag sprang i 10 km/h och gjorde hela passet på 34 minuter o 40 sekunder.... då sprang jag 5,6 kilometer... and thats a mofo.... geez.... mitt absolut bästa innan har varit runt 39-40 minuter... lyckades alltså hela 5 minuter mindre.... 


är övertygad om att det är för att jag är icke-rökare nu som gör att jag plötsligt kunde göra det... en kollega sa att det handlar om att kroppen kan mycket bättre tillgodogöra sig syre nu och då orkar jag mer... ingen aning om det stämmer, but i like it hehe... 


har ju bara varit icke-rökare i 15 dagar, 14 igår, och redan en sådan förbättring.... ska bli spännande om det går ännu bättre om 1-2 veckor, 1-2 månader... japp japp..... ville bara dela med mig av min glädje över de små sakerna i livet... 


Ha en bra dag.


MVH Stamp-E

 
 
Ingela

Ingela

15 januari 2013 10:37

Du är grym! Om jag bara kunde få tummarna loss....

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

15 januari 2013 10:39

tackar tackar.

JUST DO IT SIS!

 
Kerstin

Kerstin

15 januari 2013 13:23

Grymmast i stan!! Det blir väl ett maratonlopp med G i framtiden :D

Bra kämpat med att vara ickerökare! Bara fortsätt så!

Gosig O är i vasken ;)

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

15 januari 2013 13:29

hehe tackar.. men bara i stan? haha :D

japp det lär det bli, men vi ska börja med malmö-milen...

tack tack, det funkar svinbra.

japp han o brorsan är vask-diggare hehe

 
ana

ana

16 januari 2013 14:39

Hell yeah

Din lille kämpe
du kommer att palla så mkt mer nu utan de där äckliga illa luktande cigaretterna!

Andy och jag väntar på dig vid malmö milen :)


http://www.minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

16 januari 2013 14:49

hehe tack tack... jag hoppas det med...

ja för fan, det ska bli ball när det väl blir av.... får se om jag får med mig min fruga oxå, hon är igång och tränar nu. Hon är så jävla duktig, kör stenhårt redan från början och är motiverad som fan... thats my wife

 
Jan

Jan

16 januari 2013 23:16

Vi kanske skulle kunna få ihop alla bröderna på Malmömilen???
Inte riktigt i form just nu, men inga problem till dess.

http://ordskalv.blogg.se

Stamp-E

16 januari 2013 23:25

hade varit coolt som fan... vet dock inte om jag hinner komma åter i form efter operationens rehabilitering.... till i år alltså..

 
ana

ana

17 januari 2013 20:37

Fan va nice ,det blir en upplevelse att göra sånt tillsammans med sin partner :)

Grymt att hon oxå kämpar på all pepp till er båda

kramizar

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

17 januari 2013 20:46

japp det är gött...

tack ska du ha, det uppskattar hon att höra.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards