Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Ångest

Av Stamp-E - 28 januari 2013 08:37

hajar det inte riktigt.... 


sjukt jävla obehaglig känsla.... 


den stryper åt min hals... luften går liksom inte hela vägen ner... jag får ta djupa djupa andetag men det blir bara ännu mer besvärande... får nöja mig med mindre andetag.... 


hajar det inte... fan... detta jobbet fakkar mig totalt... även om det inte varit något speciellt idag.. inte haft någon klientkontakt än.... inte direkt gjort något arbetsinriktat än... så räcker det med att vara här... jag känner det så starkt rotat nu.... jag vill verkligen inte vara här... jag vill inte jobba med det här... jag har inte pluggat för det här... jag gör ingen nytta här... jag utvecklas inte här... jag dör här.. jag.. dör.. här... 


det är som en lång loop, ett evigt kretslopp, som bara snurrar runt, runt, runt, RUNT... även om människorna, klienterna, då och då byts ut, så är det samma loop, samma snurr, samma kretslopp, samma tugg, samma tjat, samma trixande, samma skit.... 


nu är det 13 månader jag gått här... jag sa redan från början att jag högst skulle stanna några månader... jag är livrädd för att fastna här... för att må dåligt varje dag innan, under och efter jobb... på grund av jobb... min själ dör här.. mitt innanbords får ingen mat, inget syre, ingen tillfredsställelse.... 


jag förstår verkligen varför vissa handläggare blir så sjukt bittra, elaka, otrevliga, etc... för man stannar på just en sån här tjänst.... o det kommer inte gagna någon, varken mig själv eller klienterna... 


fan, jag funderar verkligen på allvar precis på att spara så mycket det går, sen säga upp mig och leva snålt som fan... 


jaja... vi får väl se... det är bara att bita ihop.... o kämpa på... det blir bättre.. bla bla bla... 


sen får man inte glömma att det faktiskt är måndag.....

 
 
Tant A

Tant A

28 januari 2013 09:17

Jag förstår känslan så äckligt väl. Jag har varit i samma sits... Det gick så långt att jag varje morgon satt i bilen och grät på väg till jobbet. Till slut insåg jag att jag skulle gå under om jag fortsatte så. Jag hade turen att kunna säga upp mig och bli "hemmafru", vilken befrielse det var.
Jag hoppas att det löser sig för dig snart, det är fan inte bra för dig att må så!!

http://everydaygodess.bloggplatsen.se

Stamp-E

28 januari 2013 09:22

tack... ja det är fucked up... men jag hoppas att det ska släppa... jag har inte ens en biltur till jobb, bor mittemot :(

jag skulle oxå vilja bli hemmafru, men ekonomin tillåter tyvärr inte det.. än... men jag o min vän har storslagna planer, så vem vet, inom ett år så kanske jag har bytt bransch helt totalt....

tack ska du ha...

 
ana

ana

28 januari 2013 12:02

gör det du måste först men get the fuck out of there så fort du kan!!!

http://minus83kg.bliggagratis.se

Stamp-E

28 januari 2013 12:11

mmm eller hur... fan kan ju inte tappa stinget liksom...

 
Kerstin

Kerstin

29 januari 2013 13:21

Fy vad hemskt för dig att känna så! :(

Kan du inte prata med chefen om hur det känns? Såhär kan du inte gå och ha det...
Jag får ångest av att bara läsa det! Kanske vara föräldraledig ett längre tag? Då kan du samtidigt fundera över hur du ska göra?

Kramar på dig!!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

29 januari 2013 14:33

hehe prata med chefen... skojar du? mannen som säger till oss att prioritera...

det ordnar sig...

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards