Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

varit hos tandis...

Av Stamp-E - 4 april 2013 12:40

de beklagade sig mer än vad jag gjorde... hehe.. skönt att höra faktiskt... 

jag ojade mig mest för att jag betalat så mycket för inte så länge sedan.. mindre än 6 månader sen ju.... 


så de började kolla o fixa lite... satte täckförband.. och jag låg och grubblade hur jag skulle göra.. jag vill ju inte betala.. men samtidigt så kan jag inte bara strunta i det... jag ville smita undan på ett snyggt sätt... o sköterskan var så snäll, sprang och hämtade flera kuddar som jag kunde ha under benen, för jag kan ju inte sträcka ut kroppen ju, eller får inte, men kan inte... whatever... vilket som.... 


sen sa de att de måste snacka med deras expert.. för de funderar på att sätta i ett stick i roten och sen en ny tand... men problemet är att tanden/roten som är kvar, är rotfylld, och då är den inte lika stabil..... så de ska återkomma med en tid när de vet mer... 


när sköterskan följer mig ut, så säger hon till mig: oroa dig inte, detta går under garantin... så jävla fakking skönt ska jag säga er.... visst, jag hade kunnat pynta, men det hade varit jävligt surt.... jag sa det oxå, shit så skönt, och hon bara sa att jag kunde släppa det.. så det var gött... :)


nu ska jag bara plågas igenom än en gång för att fixa den... fan jävla skit... men men.. så är straffet när man levt som man levt... 


SKÖT ERA TÄNDER! (detta inkluderar i att ge fan i läsk och äta efter ni borstat dem på kvällen, rök inte, knarka inte, sup inte, ge fan i piller, allt detta tuggar sönder gaddarna)



 
 
Kerstin

Kerstin

6 april 2013 19:31

Härligt att det går på garantin! Ett pengaproblem mindre. Hopas de kommer fram till en bra lösning för tanden och att det går bra när de gör ingreppet!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

6 april 2013 22:18

jo det är sant, men det är egentligen inte pengarna som är det jobbiga, det är just själva ingreppet, vad det nu än är som de ska göra, och väntan, och oron över att det förmodligen inte kommer att hålla...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards