Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

mitt projekt NO GOLING

Av Stamp-E - 12 april 2013 08:51

heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll  nooooooooooooooooooooooooooooo


i aint tellin you guys SHIT!!! 


FAN JÄVLA SKITHELVETESSOCKERFANBAJSMÖG


ja jag vet, jag är i återhämtningsfas.. 


ja jag vet, jag kan inte träna... 


ja jag vet, jag är inte svullen... 


men samtidigt.. 


så vet jag, att jag kan inte stoppa huvudet fullt... 


jag kan inte trycka massa gott utöver lördagar.... 


man går upp i vikt när man stoppar i huvudet mer än man gör av med.... 



men jag är medveten, och det är det viktigaste.... 

jag kan inte använda återhämtning efter operation som en jävla ursäkt för att äta gott i tid och otid.. 


och visst, även om jag är medveten om hur man går ner i vikt, och klarar det galant, 

och jag vet hur man bryter dåliga mönster, och även gör det galant, 

så är det så.... att det tar jävligt mycket längre tid att gå ner än att gå upp... 


och typ 10-15 pannor som man kan gå upp på 5-6 veckor, tar kanske 5-6 månader att gå ner.... om man förstås inte vill köra en calista flockhart.... men eftersom jag tycker om att leva normalt och äta normalt, och inte är speciellt sådär jätteförtjust i att spy upp det jag ätit (liksom hur fucking slöseri är det egentligen, lika bra att svälta sig då ju), så vet jag att det tar längre tid..... 


men fuck it... det är så det ser ut idag... jag är stolt över mig själv att jag inte släppte igår det jag bestämt dagen innan, och jag höll mig till ett glas cola Zero och en halv frusen banan.... alltså på kvällen haha... 


och ikväll har jag bestämt mig för en fet fruktsallad med kesella vanilj sån lågkalori till... och hoppas på att jag kan hålla det som jag bestämt mig för.. 


för imorgon är det lördag.. o då "får" jag ju äta ju.... 


japp japp, bara lite tankar... jag har koll... jag vet.. men det är skönt att skriva av sig... för det är inte så kul att vara besviken på sig själv... 


im a sugarjunkie yes i am.... 

 
 
Kerstin

Kerstin

12 april 2013 15:26

Jag förstår precis! Från en sockerberoende till en annan,,, Besvikelsen på en själv, ursäkterna, man vet hur allt funkar och vad man bör göra

Hoppas vi båda tar oss i kragen och stoppar det! Det är inte kul att gå upp det man kämpat ner.

Nu kör vi, nya tag!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 april 2013 15:49

hehe... ja... men samtidigt.. va fan... hehe.. det är just det att .. hade det liksom tagit lika lång tid att bli av med som att lägga på sig så hade det varit mycket enklare...

men men.. nu är det färdiglekt... när jag joggade (ja faktiskt haha, men slutade direkt när jag kom på det för fan det är inte bra att göra just nu) i korridoren idag så kände jag bara att fuck it, no heffa-klump is coming back here u know...

men gå upp 84 kilo har jag inte räknat med hähä....

japp o haj

 
ana

ana

13 april 2013 12:04

Då e det dags för nya tag mannen!
Hopps ni får en toppen helg :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

13 april 2013 15:02

hehe du har så rätt girl...

detsamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards