Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

FY FAN VA FULT SF!!!

Av Stamp-E - 12 april 2013 08:57

vi ska gå o se Croodarna imorgon.... 


eftersom jag inte är mycket för bio, tycker det är för dyrt för så lite nöje, och eftersom internet erbjuder mig samma film typ inom samma dygn, så blir det inte ofta bio.... 


innan har det blivit typ svenska filmer, eftersom det tar längre tid innan de kommer ut på nätet... 


men med större barn så offrar jag mig och går och ser barnfilm.... då givetvis i 3D hehe...... annnars skulle jag aldrig lägga alla de pengarna.... 


men döm av min förvåning, när jag bokade biljetter till filmen... för 3D-brillor till filmen.... 


FÅR DU FUCKING BETALA 15 SPÄNN!!!! Inte nog med att du betalar 120 SPÄNN för biljetter (vilket är helt sinnessjukt tycker jag) så ska jag alltså betala för något jävla plast-piss som ska sitta i mitt ansikte... det är ju inte direkt så att jag ska köpa gucci/dior-brillor... det är något jävla piss-plast-skit som tillverkats i kina av barn för typ 3 öre styck.... 


men va ska man göra liksom... för ska jag på bio ska jag se 3D, så är det bara..... 


det som stör mig ännu mer, är att sist vi såg 3D, så tog jag ett par extra av varje brillor, mest för en kul grej, för att ha inplastade hemma bara för att liksom.... OCH JAG HITTAR INTE SKITEN!! Har letat som en idiot... fan va jag stör mig.... 


jaja ... dessa KOMMER JAG ATT HITTA NÄSTA GÅNG!!! jag ska fucking pierca fast dem i pungen!

 
 
Ingela

Ingela

12 april 2013 11:47

Då blir det baggypants i fortsättningen ;) hehehe

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

12 april 2013 11:51

bäggipänts iz da shajt hehe

 
Kerstin

Kerstin

12 april 2013 15:21

Ja, det är ett rån att gå på bio idag =(

Vi går några ggr/år men då två och två. Jag och ett av barnen eller jag och F. Vi beställer alltid biobiljetter genom Hyresgästföreningen 69kr/styck. Mycket billigare alltså!

Jag gillar inte 3D på bio, det är oftast dålig 3D och inte värt pengarna enligt mig.

Hoppas ni får det mysigt!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 april 2013 15:39

mmm.. som tur är så gör jag marknadsundersökningar, så jag får en biocheck i månaden, så vi kan gå var 3 eller 4e månad.. men jag får ändå lägga till några tior per biljett för de checkarna gäller inte för hela kostnaden för 3d, o nu brill-helvetena oxå....

japp, man kan hitta billiga då o då, men som sagt, de gäller aldrig 3 d utan att lägga till 20-30 spänn....

3D är enda anledningen till att jag står ut.. herrejävlar, dagens 3D är ju SJUKT FETT!.. fan, haha,, när det flyger ut grejer så sitter ju alla o duckar o flyttar sig o sånt ju haha....

tack ska du ha.. det blir det säkert.. men e-man ser lika mycket fram emot att tugga till filmen haha.. jag vill ju inte ta med mig, så jag handlar där.. så det brukar bli 2-3 hundra till haha.. jaja va fan... man gör det inte varje dag ju...

 
sölvi

sölvi

12 april 2013 21:17

Jag håller med dej till fullo!! dom gör allt för att sno pengar från folk...
Spara dom du har nu....Fast, jag skulle nog rekomendera stt spara dom på ett lämpligare ställe än det du skrivit! ;))
Kram Sölvi.

http://kristenbloggen.blogg.se/index.html

Stamp-E

12 april 2013 21:21

mmmm det är kasst...

ja det kan du räkna med... haha..

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards