Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Stamp-E - 24 april 2013 23:56

vi har precis sett Mama.... 



ganska kuslig och rälig..... tyvärr lite lite mörk.... trodde det var meningen att det skulle vara så, men när jag nu sett trailern så fattar jag att det inte är så... anyway, faktiskt ganska rälig... ett gäng flickskrik får den... en kuslig story som håller, och hyfsat bra skådespelarinsatser.... det som kanske drog ner lite att man, jag, vi som såg den, hade en känsla av "det här känner jag igen" hela rullen igenom.... för även om det var en ny film, så kändes det som om Guillermo Del Toro snott känslorna och det kusliga från en mängd olika filmer.... eller så är det bara så att jag är skräckfilmsskadad, och att du kan bara göra så många olika sorters filmer innan de på något sätt börjar påminna om varandra.. men jo... nä ... sättet de kryper runt på är snott... o en del annat.. men va fan... jodå, denna filmen får klart godkänt.... 

Av Stamp-E - 24 april 2013 08:40

hehe... snackar om käket.... 


vi drog till Natalies på Pers Krog... o något märkligt hade hänt... 


det var nästan helt öde... det var iofs vardag och runt 17-tiden, men brukar ändå vara ganska mycket folk... 


vi möts av beskedet att de inte har någon alkoholförsäljning, like we care, men ändå.... 

vi hör när folk ringer att de berättar att de blev av med den i fredags... 


det är bara två nya som möter oss.. dessutom presenterar de stället som Pers Krog, inget natalies... något har hänt... 


maten smakade sådär.. och mot slutet inte gott alls.. lite kemikalie-aktigt.. flera av mina favorit-såser smakade inte så gott som de brukade... pommesarna var helt dränkta i salt, det låg liksom i högar ovanpå, skulle fan fotat det.... 


vi käkade fondue alltså... köttet var inte speciellt gott heller.. men det var dyrt haha.... 


jaja det var mysigt i alla fall bara jag och min fru.... 


(men sorry O, du lär aldrig få prova deras mat)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards