Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

tandläkaren hörde precis av sig... :(

Av Stamp-E - 28 maj 2013 11:53

får pynta allting själv.. går inte att göra något.. går inte att överklaga.. 


jag försökte än en gång med att "om ni hade gjort det o det innan" men jag kom ingen vart... de har alla förklaringar, att det gör vi inte i förväg, att där var kanske en spricka, ditt o datt.... 


cirka 5500 kr kommer det att kosta.... 


fan.. jaja.. jag behöver inte bestämma mig nu... garantin för kronan gäller i två år.. men vem fan bryr sig när jag ska betala så jävla mycket pengar ändå annars... stört... 


jag skriver summorna här till mig själv för påminnelsen, men även till er för att se det sinnessjuka... 


3225 kr för rotfyllning (som du fucking kunde ha gjort när jag bara betalade 15 %!) det blir ungefär 3000 med rabatten när man glider över 3 lakan.... 


sen kostar själva uppbyggnaden cirka 2900 kr, det får jag hälften av, så det blir 1450-1500 kr.... 


sen kostar guldstiftet 1000 kr, och jag får ingen rabatt på guldet, så det kostar vad det kostar... 


cirka 5500 kr .... mmm.. jo jag tackar jag... 


och när jag är föräldraledig så kommer jag få ungefär 4000-5000 mindre (ut!) i månaden... ffs.... 


;( 

 
 
Ingela

Ingela

29 maj 2013 09:01

Så jäkla trist!!!

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

29 maj 2013 09:02

mmm sinnessjukt :(

 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

29 maj 2013 09:15

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Gustav
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Stamp-E

29 maj 2013 09:18

haha 4 real, uppsökande kundtjänst? typ googlar och söker på bloggar för att hitta inlägg från personer som ev. berör detta....

nä det är lugnt, orkar inte klydda med fler försäkringar för 2 månaders föräldraledighet...

 
ana

ana

29 maj 2013 21:44

rena rånet med tandläkaren tyvärr :(

http://minus83kg.bliggagratis.se

Stamp-E

29 maj 2013 21:57

sinnessjukt!

 
Kerstin

Kerstin

30 maj 2013 14:10

Tråkigt med tandläkaren =(
Hoppas så att det blir ordentligt gjort nu så du slipper mer av sådant här i framtidem!

Jag har typ 9000kr mindre ut i månaden...
När/om jag börjar med CSN kommer jag ha mer ut än nu. Men tyvärr ska det ju betalas tillbaka oxå =(

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

30 maj 2013 14:14

japp det är sick.. ja jag får se hur jag gör..

9000 mindre ut, ja då tar du inte ut sjukpenningsgrundnivå 7 dagar i veckan i alla fall....

csn är chill... du kommer inte ha mindre än nu om du har 9 k mindre i månaden, med dina tilläggslån får du ut runt 11-12 i månaden

 
Kerstin

Kerstin

1 juni 2013 15:38

Jag tar ut 4-6 dagar/veckan. Plus att jag drygat ut med semester, vab när Samuel var sjuk förra året m.m
Annars hade jag aldrig kunnat vara hemma 17 månader

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

2 juni 2013 00:38

jaja då så, då räcker det mycket längre....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards