Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

mitt projekt, en fruktansvärd natt, dom äckliga jävla ungarna på gården etc etc....

Av Stamp-E - 16 augusti 2013 11:30

mitt projekt är mest bara för att jag ska skriva det av ren vana.... 


den galna vågen säger 105 kilo, så jag ska ha gått upp 5,6 kilo på 3 dagars lite extra ätande och ett enda missat träningspass... givetvis stämmer det inte, men intressant ändå.... 


natten i natt har varit så fruktansvärd så det finns inte... och det fortsätter idag... men det är lite lättare när jag sitter upp.... fram för allt min hals har varit helt enorm.... den har brunnit, och brinner.... det är en smärta och en torrhet som inte går att komma åt, trots dricka och gurglande och vad som helst... det brinner, det gör ont, det är liksom torrt... det går inte att beskriva... och sen smärtan i örat..... jag har varit uppe x antal gånger.. min helt fantastiska fru gjorde mig varm mjölk med honung i morse.. och då kunde jag sova en liten stund.... men fuck alltså.. jag ska för fan köra tur och retur göteborg i morgon.... hur fan ska det gå om jag inte får sova..... jag ska ner på apoteket och inventera sen, se om de har någonting.... 



sen äckel-ung-jävlarna på gården.... E berättade för en vän igår vad som hände dagen innan.... .några timmar senare så ringer överste-aset, ringledare, och går loss på E om varför han snackar, och det var inte si och inte så och bla bla... äckliga jävla as.... 


sen nu precis, så gick E ner och skulle snacka med en annan kompis... tyvärr fick inte den kompisen släppa in eller gå ut... 2 av hans andra gamla kompisar, varav den här som skulle vara hans bästa vän passerar, E säger hej, men de bara ignorerar detta.. när då han på balkongen går in, då säger den ena av inavels-barnen "spring så han inte hinner i kapp oss"... under denna tiden så sitter soc-falls-föräldrarna (ja många av de som sitter hela dagen ute på gården har soc, tur jag bara har ungdomar, och ja, du är ett jävla fall, inte för att du har soc, utan för att du inte gör exakt allting som ligger i din makt för att bli självförsörjande, och det är svårt om du bara sitter på din feta röv och inte söker jobb eller försöker utbilda dig så som vi andra fick göra, ja jag har oxå haft soc, tack 250000 i studieskuld) och bara tittar på detta äckliga jävla spektakel, t.ex sammma mamma som vi pratat med flera gånger, mamman till bäste vännen som vi bjudit med på cirkus á 400 spänn, x antal middagar, massa gott massa kvällar, x antal gånger till brorsans trädgård för att bada i poolen, etc.... K är helt vansinnig, hon funderar på att gå ner på gården och jiddra, samtidigt så vill man liksom inte göra något som blir värre för barnen... 


nä nu ska jag försöka kurera mig.... 


just det, ännu en leverans dök upp :)


 


140 7" och 9" flip-fodral till våra plattor... 

 
 
Mia

Mia

17 augusti 2013 20:37

hahahaha.....klart d e fel på vågen...släng skiten.. :) :) krya på dej... :)

http://nattstad.se/KnäckehäxanMia

Stamp-E

17 augusti 2013 21:07

Hehe eller hur :D

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards