Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

mitt projekt

Av Stamp-E - 23 augusti 2013 09:04

ja jag vet.... det är inte lönt just nu när jag inte tränat och bara ätit i två veckor.... 


det är mer något självplågeri.... 


så vikten idag är 106 kilo... det innebär typ 7-8 kilo upp på 10 dagar... .lol.... 


jaja... inget att göra något åt.... har fått restriktioner från familjen idag oxå att inte träna eftersom jag fortfarande är förkyld, men på måndag finns det inget undantag, då kör jag igen.... back on track med kost och träning då... 


men det är helg innan dess :D


ikvälll spelar en av mina absoluta favorit-artister, Mac Miller, 




ja det var bara ett litet axplock.. en helt fantastisk artist....


i alla fall.. ikväll så spelar han på malmömögivalen... så jag får väl tvinga mig dit en dag i år oxå.... 


och imorgon är det ju kalas för bluppen... och på söndag fyller brorsan år... och då blev det väl något oxå.... 


japp japp.... 


TREVLIG HELG

 
 
Jan

Jan

24 augusti 2013 09:23

Tjena, sitter på jobbet och kollar bloggen, har inte hört mycket av Mac Miller, men han verkar ju vara en skön dude... Ha det så kul på kalaset!
Tugga lugnt!

http://ordskalv.blogg.se

Stamp-E

24 augusti 2013 09:46

hallo.

jaja han är sjuukt bra, nästan så jag vågar säga att han puttade ner Eminem från tronen för kanske 2 år sedan.... om inte så kraftig konkurrent... hade varit fett med ett samarbete mellan dom två....

tack tack

 
Ingela

Ingela

26 augusti 2013 08:42

Alltså jag har aldrig hört talas om att det är ens möjligt att gå upp så mycket på så kort tid! Är det riktigt?? Det hade varit kul att veta hur många kalorier du kan dra i dig på en dag, hehe! Du måste ju äta ett kilo mat mer än du förbränner varje dag... shit...

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

26 augusti 2013 10:33

mmmm.. tyvärr... :( ... mitt rekord för några år sedan är 15 kilo på en månad.... o runt 100 pannor på ett år.. det går om man äter konstant, dygnet runt, och inte rör sig....

men nu är det slut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards