Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Mac Miller Live kontra är jag så gammal?

Av Stamp-E - 23 augusti 2013 23:39

precis hemkommen från festivalen och kvällens konsert....


drog dit själv... K var trött och fixade inför kalaset och E var med kompisar, och resterande man känner är typ tradiga gamla loidare mohahahahahhahahaha.... i alla fall... 


jag drog dit själv... och efter att ha snurrat rundor i typ 40 minuter (ja givetvis har jag kärran med mig, va fan ska man annars med körkort och bil till) så hittade jag en parkering långt åt helvete haha.... 

men det gick fort att glida igenom massorna... när man är ensam så är det liksom bara att åla sig fram, man behöver inte ha koll på om alla hänger med..


framme på plats, stortorget, så drog konserten igång... det var bra ös, riktigt bra ös, och mac miller är riktigt bra med mycket energi... han körde en del av mina favvisar och en del från nya plattan.... 


men va fan va mycket pack... (läs, sån jag själv var när jag var där för 20 år sedan)... det krökades överallt, det trängdes och klampades på fötter, det rögades brass överallt i massan, det var jidder, bråk, kuring, det kastades flaskor, det eldades, men det var ändå kärlek hehe.... 


       


efter undefär en timmes fullt ös, där han hann med fler låtar än de flesta hinner på typ två timmar, det var action hela tiden, så var det över.... så då shoppade jag en posse munkar, en iskall dricka, en varm påse brända mandlar, och kilade till bilen, och medans jag tryckte huet fullt körde jag hem.... 

 
 
Kerstin

Kerstin

24 augusti 2013 22:33

Han har jag aldrig hört innan. Han var ju bra!

Ja, vi är gamla haha

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

25 augusti 2013 00:02

nej, han ÄR bra!...

jupp men det funkade på festivalen ändå... när jag tänkte efter, så reflekterade bara dom ungdomarna hur jag själv höll på för 20 år sedan... :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards