Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under april 2014

Av Stamp-E - 15 april 2014 22:53

alltså vissa dagar så visar det sig hur sjuk jag egentligen är när det gäller att äta.... 


men de flesta dagarna så visar jag för mig själv att jag kan, jag vet, jag vill, jag har kontroll... jag äter, tro mig, jag äter, och jag äter med 3 timmars mellanrum, inget jävla svältande här inte.. men jag äter bättre, jag äter mycket frukt..... 


men när jag släpper taget... och nej, jag ska inte skylla ifrån mig... när jag släpper taget... SWOOOSH säger det bara.... så trycker jag i huvudet som om jag var bottenlöst hål.... 


o problemet är, att 2 dagars sjukande i ätande, förstör 5 dagars total disciplin och hårt tränande... .det förstör... och jag blir ju dessutom socker-bakis... och det ska räcka på söndagen.... 


fan.... idag så skulle jag "bara" ta en riskaka.... bara en riskaka.... verkligen.. jag vet inte varför.... för jag äter inte det mitt i veckan..... men det sa bara SWOOSH... först en,... sen åt jag 5 stycken till som låg i en påse.... sen hämtade jag alla vi hade... och började äta... shit... och för att säga hellre några för lite än för många... så åt jag nog 30 stycken.... o så klart räckte inte det.... så jag tryckte kanske 0,5-1 kg lösgodis.... och efter att ha rastat hundarna... ja då måste jag ju äta chips oxå...... 


fan.... det är så sick..... jag är så sjukt tacksam över att jag inte lurar mig själv på detta sättet när det rör sig om alkohol, narkotika, mediciner eller nikotin..... för det hade varit kört... och ni som känner mig vet hur destruktiv jag var, och ni andra kan nog förstå..... det finns liksom ingen hejd... inget stopp.... 


nä... nä jag letar ny strategi i mitt huvud... elller rättare jag ska tillbaka till min gamla strategi.... som fungerar... fan, jag loosade fan 80 pannor för egen maskin..... 


nu ska jag hitta mig själv och när jag ska dra igång... och sen är det åter igen total disciplin med socker-snuskande endast lördagar precis som förr..... 


någon som har ben and jerry förresten.... :D

Av Stamp-E - 14 april 2014 08:14

det var orden från polisen som stoppade mig igår kväll när jag fick ett sepe-flipp-deluxe och bestämde mig för att rejsa med min kollega på ett helt galet och dåraktigt sätt.... så när ljuset i korsningen slår om, så väljer jag att ta vänstra sidan, och ska köra mot trafiken och på så sätt köra om honom (ja det var senare på kvällen och inga bilar, men ändå helt galet)... men han ser mig, så han kickar ju sin bil... vilket resulterar i att jag inte kommer runt... och vi ligger i typ 70-80 i stan... uppför ett krön (ja jag vet, jag är störd, ibland, men man behöver en näsvridning ibland)... uppe på krönet så ser vi ett blåljus på höger sida längre fram, vi står på bromsarna.. polisen säger något snabbt till polaren (han sa senare att det enda polisen sa var "slicade han dig"?? och därefter kör du)... 


sen kom de fram till mig och frågade vad jag sysslade med.. o va skulle jag säga... mer än vara ärlig... "jag flippade med min polare"... så såg han bilstolen o frågade om jag hade barn, och efter ha fått ett ja, så frågade han om jag körde så när jag hade barn i bilen... sen bad han om körkortet.. bad mig blåsa på honom.... 


och sen sa han.. "ibland har man tur, låt detta bli en läxa".... 


och japp.. hehe...det blev en läxa... kör gärna för fort, men håll er under 60 i stan, och rejsa inte hehe... 

Av Stamp-E - 12 april 2014 10:04

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards