Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2014

kvällens rulle lyckades med en alien/terminator/etc, uppföljaren var ännu fetare....

Av Stamp-E - 9 augusti 2014 23:12

Vi har precis, jag och frugan, sett The Purge : Anarchy...



För er som sett ettan så vet ni vad tanken är bakom The Purge.... 12 timmar på en specifik dag en gång om året så får man göra precis vad man vill utan konsekvenser... detta är för att rensa ut de svaga och för folk att bli "rena".... 


man har lyckats att göra filmen/filmerna jävligt spännande och inte slaktiga, även om det absolut förekommer massa våld och dödande, hey, det är ju själva poängen hehe.... 


men storyn håller, och är man så skadad som jag är så tänder man på iden... tänk själv... en gång om året.... bara kunna få lov att gå lossi-lossi.... och är där folk som stört en... hehe.. bye bye fucker..... 

 
 
Kerstin

Kerstin

11 augusti 2014 20:12

Måste ses ju, skadad som man är haha =D

Ser du dina filmer med svensk text? Jag hittar inte a hauted house 2 med svensk text. Jag måste ha text för att inte missa saker haha

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

11 augusti 2014 22:15

den behöver man inte va skadad för, den är bara en skön rulle, den går ju faktiskt på bio....

jag ser dem oftast med engelsk text då de är snabbast översatta, men en del utan text...

 
Ingen bild

Puckik

12 augusti 2014 09:53

Hittar den bara med kinesisk text ju...Skit störigt att se den med engelsk text och sen stör ju den kinatexten pisse störigt har hämtat tre olika

Stamp-E

12 augusti 2014 12:02

hehe fakk text fan, se den utan då... där ligger en med tjinge-text och en utan som är helt ok kvalle...

 
Ingen bild

Puckik

12 augusti 2014 19:09

Ja Paula vill ha engsub får hitta en utan bruce lees text hehe

Stamp-E

13 augusti 2014 00:32

ja där är med sub

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards